/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F73ed8c2a8affff4d8dd12a6142db695a.png)
Електромобілі ламаються на 79 відсотків частіше, ніж машини з ДВС
Дослідження довело, що електрокари ламаються на набагато частіше за традиційні автомобілі з ДВС. При цьому у майбутньому надійність батарейного транспорту має підвищитись.
Дослідження надійності транспортних засобів було проведено журналістами видання Consumer Reports. Експерти провели опитування серед 330 тисяч власників бензинових та дизельних машин, а також господарів батарейних моделей, випущених з 2000 по 2023 рік.
Читайте також: Опубліковано рейтинг надійності компактних авто з пробігом
Попри меншу кількість частин, що рухаються, і простоту конструкції, власники електромобілів набагато частіше стикаються з проблемами.
Якщо електрокари ламаються на 80 відсотків частіше за автомобілі з ДВС, то у машин з плагін-гібридною системою справи ще гірші. Поломки таких автомобілів відбуваються на 146 відсотків частіше. Класичні гібриди також виявилися менш надійними. Однак у такому технічному компонуванні моделі на 26 відсотків частіше схильні до несправностей.
Фахівці вважають, що причиною багатьох проблем сучасних автомобілів є застосування нових не до кінця обкатаних технологій. Найчастіше несправності виникають у сегменті електричних вантажівок. Наприклад, власники Ford F-150 Lightning часто скаржаться на проблеми із зарядкою акумулятора. Господарі Rivian R1T відзначають дефекти у кліматичній системі.
Вибираючи батарейні машини, експерти радять робити вибір на користь перевірених часом моделей. Наприклад, у випадку з Tesla краще придивитися до «обкатаної» Model 3 або Model S. При цьому, на думку експертів, у майбутньому надійність електричних машин має зрости.

