Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
«Нові підходи до проведення закупівель дали результат: у тендерах змогла взяти участь більша кількість компаній. Лоти стали меншими, а отже, зменшилася і очікувана вартість. Тож і компанії з меншим річним доходом змогли подавати заявки», – йдеться в повідомленні.
У закупівлях взяли участь від чотирьох до шести компаній. Ціна зменшилася в середньому на 25%.
«Якщо раніше одна з компаній отримувала найбільшу кількість підрядів по області, то зараз кількість підрядників збільшилася, і розподіл замовлень серед них став більш рівним, немає компанії-монополіста», – пояснили в Агентстві відновлення.
Зміни стосуються, зокрема, критерію лотування: введено єдині правила щодо довжини доріг у кожній закупівлі. Мінімальне значення визначається залежно від загальної довжини дорігу регіоні, в областях із найменшим показником становить 300 км.
Уточнено типові кваліфікаційні критерії: аналогічний досвід, наявність техніки і обладнання, а також персоналу і наявність фінансової спроможності.
Крім того, агентство розробило типовий договір, який оптимізує та уніфікує підходи до всіх замовників, і визначило головні ризикові моменти щодо відповідальності та якості послуг.
«Організовувати роботи з експлуатаційного утримання непросто, оскільки матеріали для зимового утримання треба починати готувати ще влітку, особливо в умовах дефіциту необхідного обсягу технічної солі. Проте вже перші торги за новими правилами показали вищу конкуренцію і вагоме зниження ціни. І це лише початок», – наголосив голова Агентства відновлення Мустафа Найєм.
Як повідомляв Укрінформ, у листопаді голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури Мустафа Найєм заявив, що до завершення війни платні дороги в Україні не з’являться.
Фото: Getty Images