Булінг та самотність в українській школі: результати дослідження якості освіти
Булінг та самотність в українській школі: результати дослідження якості освіти

Булінг та самотність в українській школі: результати дослідження якості освіти

Завершилося міжнародне дослідження якості освіти PISA, там брала участь і Україна.

Попереднє таке дослідження проводилось у 2018 році.

Цього разу звернули увагу не тільки на базові показники освіти, а й на рівень булінгу у школах.

Зараз дивляться

Булінг у школах

За результатами, на цькування у закладах освіти жалілися 14,7% учнів. Цей показник на 7,6% нижчий, ніж був у 2018 році.

Учні з високим соціально-економічним статусом рідше зазнають булінгу.

Булінг негативно впливає на емоційний стан дітей та їх успіхи у навчанні.

Ті, хто зазнавали цькувань принаймні кілька разів на місяць, мають на 35,6 бала менше з математики, ніж учні, які не піддавалися булінгу.

Як допомогти дитині

Експерти зазначають – батьками слід бути уважними, спостерігати, чи не стає їх дитина жертвою булінгу.

Ознаки того, що дитина зазнає цькування:

  • зміни в емоційному стані;
  • проблеми у навчанні;
  • дитина не можу пояснити звідки синці, чи інші ознаки травми.
  • складнощі у спілкуванні;
  • погіршилась успішність у школі.

Батькам варто активно комунікувати з дитиною, та бути відкритими. Тоді вдасться часто виявити булінг.

Інші результати дослідження

Також дослідження показало, що 12% почуваються самотніми в школі, 80% – відчувають себе частиною колективу.

70% підлітків задоволені своїм життям. Це на 12% вище, ніж у 2018 році.

13% школярів дуже не задоволені своїм життя. Це на 5,7% вище від попереднього разу.

Учні з низьким соціально-економічним статусом частіше почуваються дуже незадоволеними своїм життям.

Теги за темою
Школа Психологія
Джерело матеріала
loader
loader