У Києві з 9 грудня не ходитиме метро з Теремків до Деміївської — попередньо найближчі 6 місяців
У Києві з 9 грудня не ходитиме метро з Теремків до Деміївської — попередньо найближчі 6 місяців

У Києві з 9 грудня не ходитиме метро з Теремків до Деміївської — попередньо найближчі 6 місяців

Рух поїздів на відрізку між «Либідською» та «Деміївською» доведеться повністю зупинити до завершення робіт. Таке рішення прийняте сьогодні Постійною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій КМДА.

У Києві з 9 грудня не ходитиме метро з Теремків до Деміївської — попередньо найближчі 6 місяців - Фото 1

Як бути зі станціями-укриттями?

Станції метро «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром», «Теремки» продовжать цілодобову роботу в режимі укриття.

Як буде організовано рух громадським транспортом внаслідок закриття метро?

Для забезпечення перевезень пасажирів буде передбачено дублюючі маршрути наземним транспортом від станції метро «Теремки» до станції метро «Либідська».

Скільки триватимуть ремонтні роботи?

За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько 6 місяців і проводитимуться на поверхні землі. За цей час фахівці планують провести необхідні обстеження, дослідження та інженерні вишукування, з визначенням причин виникнення надзвичайної ситуації і виконати невідкладні заходи із стабілізації конструкцій та відповідні відновлювальні роботи.

[embed]https://www.facebook.com/kyivmetro/posts/pfbid0jC7wfpzp6vXZKRPoXKtQWr9YyRtj9taD1RxoSLY11NvfrqDrHMm8TuffheZp4Yfbl?__cft__

Читайте також: На столичній станції метро "Теремки" вранці утворився величезний натовп - у метрополітені пояснили причину

У Київському метрополітені наголосили, що питання безпеки пасажирських перевезень є пріоритетом. На жаль, зупинка руху поїздів на цій ділянці лінії метро – вимушений крок для уникнення в подальшому позаштатної ситуації під час інтенсивного руху поїздів.

Так, через нерівномірні процеси розущільнення, віброповзучості навколо ґрунтового масиву і навантаження на тунельну оправу з'явився ризик втрати стійкості тунельних споруд. Слід зазначити, що перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні, із застосуванням механізованого та немеханізованого способу.

Раніше повідомлялось: Київський метрополітен проводить тендер на майже ₴4 млн — хочуть закупити 315 одиниць різних інструментів

Джерело матеріала
loader
loader