Рушникова мода: Київський КПК про європейські тренди, конкуренцію і "золоте" правило виробництва паперової продукції
Рушникова мода: Київський КПК про європейські тренди, конкуренцію і "золоте" правило виробництва паперової продукції

Рушникова мода: Київський КПК про європейські тренди, конкуренцію і "золоте" правило виробництва паперової продукції

На користь компанії говорять не лише частки продажів, а й репутація трендсеттера галузі.

Близько п’яти років тому ККПК першим привчив українців до європейської культури споживання моноформатів паперових рушників великих розмірів і сьогодні залишається беззаперечним лідером у цьому сегменті – попри війну, зовнішній тиск і жорстку конкуренцію.

Бути першим: як Київський КПК ввів в Україні «моду» на паперові рушники?.

Зручні і практичні: нині важко уявити полиці з гігієнічною продукцією у супермаркетах без широкого асортименту вітчизняних паперових рушників великих розмірів – «джамборолів», якими користуються чи не в кожній оселі.

Та мало хто пам’ятає, що цей популярний формат рушників українського виробництва з’явився в країні лише п’ять років тому.

Першими «джамбороли» та меншого розміру «монороли» почав виготовляти саме Київський картонно-паперовий комбінат.

Адже до того моменту в нашій країні продавались лише закордонні аналоги.

Компанія, яка є складовою відомого австрійського холдингу Pulp Mill і добре відчуває сучасні тенденції європейської культури споживання, фактично стала «законодавцем моди» і принесла тренд на дану продукцію в Україну.

Та, завдяки високій якості, споживчим характеристикам і нижчій ціні за рахунок власного виробництва паперу-основи, вироби ККПК швидко почали витісняти імпортні паперові рушники з національного ринку.

За даними за перші 9 місяців 2023 року сумарна частка продукції комбінату (бренди «Диво» і «Диво Premio») в сегменті паперових рушників сягнула більш як 38%.

Лише за минулий рік, попри війну та складну економічну ситуацію в Україні, дистрибуція товарів цього формату зросла на 60%.

Компанія не стоїть на місці і пропонує новації для індустрії Ho.

Київський КПК розробив лінійку розрізних рушників для диспенсерів, які, за відгуками представників сфери Ho.

ReCa (підприємства і мережі готельно-ресторанного бізнесу – ред.), нічим не поступаються за якістю виробам провідних світових брендів у галузі професійної гігієни.

Ще один перспективний напрямок – виробництво рушників у рулонах для диспенсерів, які широко використовуються у закладах сфери гостинності і громадського харчування.

Наразі Ho.

ReCa-компанії у низці регіонів України тестують новинки від ККПК для того, щоб замінити ними більш дорогу імпортну продукцію.

Утім, ринок певний час був під загрозою неконкурентних умов, до яких привели невиважені рішення Уряду.

Адже у перші місяці широкомасштабного вторгнення рф, зі звільненням від обкладання митом і ПДВ низки позицій імпорту, до яких увійшли і паперові вироби, до нашої країни ринула неконтрольована хвиля імпорту санітарно-гігієнічної продукції з Європи, яка в одну мить стала дешевшою на 20%.

Це поставило національний бізнес у дещо нерівні умови.

І хоча вже невдовзі статус-кво було відновлено, за цей короткий період полиці супермаркетів України (особливо у прикордонних західних регіонах) буквально заполонили імпортні паперові рушники, витискаючи звідти вітчизняні аналоги.

А деяким європейським брендам вдалося закріпитись на нашому ринку.

Наразі вітчизняні виробники стикнулись із новим викликом – проблемами з логістикою постачання сировини через блокування перевізниками кордонів із Польщею й Словаччиною.

І це – черговий яскравий приклад застосування неконкурентних методів боротьби на ринку.

Тож, поки країна мужньо протистоїть російському агресору, виробники паперової продукції вимушені тримати власну оборону – проти недоброчесної конкуренції.

Адже за рівних умов вибір пересічного покупця – очевидно, на боці вітчизняного товару.

Варто відмітити, що за споживчими властивостями українські паперові рушники не лише нічим не поступаються західним та азійським аналогам, а й навіть часто переважають їх за рівнем якості.

Київський картонно-паперовий комбінат використовує для виготовлення щільнішу основу, ніж закордонні виробники (20 г/м2 проти 17) – завдяки цій особливості, продукція ККПК міцніша і краще вбирає вологу.

Крім того, вона має кращі тактильні властивості і приємніша на дотик.

Незважаючи на війну та несприятливі зовнішні умови, Київський КПК дотримується «золотого правила»: у жодному випадку не погіршувати «грамаж» (показник маси одного квадратного метра паперу-основи).

Цей параметр залишається незмінним з моменту запуску нової товарної лінії у 2018 році, попри будь-які економічні пертурбації.

Є у виробів від ККПК і чисто візуальна перевага, яку можна помітити неозброєним оком.

Ідеться про естетичну сторону – красу орнаменту, тобто малюнок тиснення паперу.

Хоча це і не є єдина його функція, форма візерунку також впливає на споживчі якості паперу – він стає більш міцним і ніжнішим одночасно.

При виведенні нової товарної позиції в сегменті розрізних рушників було вирішено також розробити продукт, який би не лише якісно виконував основну функцію, а й «милував очі».

Хоча до цього на ринку переважно був прийнятий простий однотипний дизайн.

Цю якість вже оцінили українські господині, а конкуренти – намагаються адаптувати технологію під себе.

І це, мабуть, один з головних показників успіху – адже копіюють завжди кращих.

Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
loader
loader