"Нафтогаз" попередив про нововведення: відтепер буде зручніше
"Нафтогаз" попередив про нововведення: відтепер буде зручніше

"Нафтогаз" попередив про нововведення: відтепер буде зручніше

"Нафтогаз" попередив українців про важливе нововведення. В першу чергу ознайомитися з ним слід клієнтам, які користуються онлайн-сервісами компанії. Деталі розкрили на facebook-сторінці газопостачальної компанії.

"Нафтогаз" активно розвиває онлайн-сервіси, щоб українці могли отримувати необхідні послуги за лічені хвилини. На цей раз компанія заявила про оновлення чат-бота.

Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube
Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube

Так, клієнти зможуть ще зручніше передавати показники газових лічильників, дізнаватися про стан рахунку, оплачувати рахунки за газ, а також переглядати історії платежів та інше.

"Представляємо оновлений чатбот! Ще зручніше – відтепер на головному екрані історії платежів та показань. Ще комфортніше – фіксація даних лічильників, перевірка стану рахунку та оплата", - поінформували споживачів.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Водночас у "Нафтогазі" не забувають про клієнтів поважного віку, які не можуть скористатися послугами онлайн. Вони завжди можуть отримати необхідну консультацію, зокрема, передати показники за номерами "гарячої лінії":

  • +38 066 300 2 888;
  • +38 098 300 2 888;
  • +38 093 300 2 888.
Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader