Зараз Київстар налагодив голосовий зв'язок, мобільний інтернет по всій країні після масштабної атаки. У більшості користувачів все почало працювати.
Але бувають такі випадки, що мережа не з’являється навіть після тривалого часу. Про те, що робити в таких випадках, розповіли на офіційній сторінці "Київстар".
Спеціалісти говорять, що проблему можна розв’язати досить простими способами:
-
Перезавантажити свій телефон;
-
Ввімкнути та вимкнути режим авіарежиму на своєму мобільному
-
Вибрати потрібно мережу у ручному режимі у налаштуваннях гаджета.
Ці прості дії допоможуть знову підключитись до мережі, після чого ви зможете здійснювати дзвінки та користуватись мобільним інтернетом. Вищевказані правила підходять для Андроїд і для Айфон. Це стосується не тільки мережі "Київстар", а і інших мобільних операторів. Також можна підключитись до національного роумінгу, якщо вибрана вами мережа просто недоступна через будь-які інші причини. Це можна зробити через налаштування, обравши в розділі мобільні мережі, доступного оператора.
Якщо ж ці дії не допомагають зловити мережу, то скоріше за все проблема у самій карті. Часто телефон просить ввести після перезавантаження пін код карти та інші дані, тож будьте готові їх ввести.
Раніше портал Знай інформував, більше не списуватимуть тисячі: українців порадували змінами у мобільному зв'язку
Також, наш портал повідомляв, рахунки українців у небезпеці: ПриватБанк попередив клієнтів