«Київстар» скасовує наступну планову оплату для користувачів
Оператор мобільного зв’язку «Київстар» заявив про повне відновлення усіх сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня та повідомив, що скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
«Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ», - йдеться у повідомленні компанії.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
В компанії зазначили, що процедура відбудеться автоматично. Так, у день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і клієнту нарахуються всі обсяги за тарифом.
Зокрема не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися після 22.12.202з, а для контрактних абонентів не зніматиметься плата за тариф, яка мала щоденно зніматися з 22.12.2023 по 21.01.2024 включно.
Також не зніматиметься оплата за домашній Інтернет, яка мала планово знятися 01.01.2024
Доповнюється