/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0e29d2b80e50d7b727b5c21aa1f4496f.jpg)
Hyperloop One буде закрито: компанія продає активи та звільняє працівників
У США вирішили не фінансувати інноваційний транспортний проект Hyperloop. В результаті його буде закрито, а майно та технології – розпродані.
За словами людей, знайомих із ситуацією, футуристична транспортна компанія Hyperloop One, яка будує трубчасті лінії для перевезення пасажирів і вантажів з міста в місто на швидкості літака, закривається.
Читайте також: Hyperloop та “неолайнери” замість маршруток
За даними PitchBook, Hyperloop One, який колись був відомим стартапом, зібрав понад 450 мільйонів доларів США з моменту заснування в 2014 році. Вона побудувала невелику тестову трасу поблизу Лас-Вегаса, щоб розвинути свою транспортну технологію, і деякий час взяла назву Virgin Hyperloop One після інвестицій Річарда Бренсона Virgin. Virgin видалила свій бренд після того, як минулого року стартап вирішив зосередитися на вантажах, а не на людях.
Зараз компанія звільнила більшість своїх співробітників і намагається продати свої активи, що залишилися, включаючи тестовий трек і обладнання. На початку 2022 року в компанії працювало понад 200 осіб. Компанія також закрила свій офіс у Лос-Анджелесі. Іншим працівникам, яким доручено наглядати за продажем активів, повідомили, що їхня робота закінчується 31 грудня.
Дубайський конгломерат DP World підтримує Hyperloop One з 2016 року та володіє контрольним пакетом акцій. Залишок інтелектуальної власності стартапу буде передано DP World, повідомила особа, знайома з ситуацією.
Компанія захоплювала уяву громадськості з моменту свого заснування в 2014 році, через рік після того, як Ілон Маск випустив документ, в якому викладено бачення технології Hyperloop. Індустрія, що тільки зароджувалася, спіткнулася, і Hyperloop One так і не виграла контракт на створення робочого Hyperloop.
Український міністр інфраструктури Володимир Омелян у 2018 році обіцяв будівництво Hyperloop в Україні. За планами чиновника проект мав бути реалізованим до 2030 року. Тоді така перспектива виглядала фантастичною, а зараз стає зрозуміло, що цим планам не судилось бути реальними.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Fsocial-icon-24.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F6734a8b34c9425934547b8347fef56eb.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fk0UNRWDdyV_ahLSIxB0p7VT-KT0%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_ywe9bUi.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2F4f33fec8267e9f1fedd3d7d5a643387a.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FykOrsHKlsm-g2u4TrOMj90Xw10U%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F66259efd-bb09-4f4c-972b-ceb25cdabb03.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F8cd9e80aa1554c5a99126272059467ee.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fv3OX_dkSEfa44WzMvelOMdaH6Kc%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F97e574f458b12744_gzixyxP.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa462099da3df33c361220d81dc9d5722.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F2d01348224442ff000b37c530ad21d6b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fd93beab75038d5f1d30a119fe856d53f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F9848d62ca901d86c8102ff61331375b1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F9b1811d4024e68dcbb23255775848828.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F981d452bebe1236e93845eeeb9142027.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fab5b49873975b97ba69b3402cd51e70d.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F93a8dae3ab79961d49bbf83ba601fab7.jpg)