/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0e29d2b80e50d7b727b5c21aa1f4496f.jpg)
Hyperloop One буде закрито: компанія продає активи та звільняє працівників
У США вирішили не фінансувати інноваційний транспортний проект Hyperloop. В результаті його буде закрито, а майно та технології – розпродані.
За словами людей, знайомих із ситуацією, футуристична транспортна компанія Hyperloop One, яка будує трубчасті лінії для перевезення пасажирів і вантажів з міста в місто на швидкості літака, закривається.
Читайте також: Hyperloop та “неолайнери” замість маршруток
За даними PitchBook, Hyperloop One, який колись був відомим стартапом, зібрав понад 450 мільйонів доларів США з моменту заснування в 2014 році. Вона побудувала невелику тестову трасу поблизу Лас-Вегаса, щоб розвинути свою транспортну технологію, і деякий час взяла назву Virgin Hyperloop One після інвестицій Річарда Бренсона Virgin. Virgin видалила свій бренд після того, як минулого року стартап вирішив зосередитися на вантажах, а не на людях.
Зараз компанія звільнила більшість своїх співробітників і намагається продати свої активи, що залишилися, включаючи тестовий трек і обладнання. На початку 2022 року в компанії працювало понад 200 осіб. Компанія також закрила свій офіс у Лос-Анджелесі. Іншим працівникам, яким доручено наглядати за продажем активів, повідомили, що їхня робота закінчується 31 грудня.
Дубайський конгломерат DP World підтримує Hyperloop One з 2016 року та володіє контрольним пакетом акцій. Залишок інтелектуальної власності стартапу буде передано DP World, повідомила особа, знайома з ситуацією.
Компанія захоплювала уяву громадськості з моменту свого заснування в 2014 році, через рік після того, як Ілон Маск випустив документ, в якому викладено бачення технології Hyperloop. Індустрія, що тільки зароджувалася, спіткнулася, і Hyperloop One так і не виграла контракт на створення робочого Hyperloop.
Український міністр інфраструктури Володимир Омелян у 2018 році обіцяв будівництво Hyperloop в Україні. За планами чиновника проект мав бути реалізованим до 2030 року. Тоді така перспектива виглядала фантастичною, а зараз стає зрозуміло, що цим планам не судилось бути реальними.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Fsocial-icon-24.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F306469c30411f1fe3018d7bbf97c7d35.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fk0UNRWDdyV_ahLSIxB0p7VT-KT0%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_ywe9bUi.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F30%2Fcfe4a38d573bb90a7b93d2d06b1712f2.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FWVEgavxm4ODf06iBFMmljT-ijr4%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2FUnknown.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fcab2c245cade049c0ff1c0ee5e76d1c0.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FscJWhci1jismU_oHKcMgYtzzvtA%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fafdcbeaf-f33b-4cc7-ba09-607beea3da83.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F118%2F4b92c9607dfbda04f7672bd1f28851b9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F1abd4926fddd174a3ee62708f9ab1965.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F306fa81238b55e12014d55fc4ddc6c70.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F786f8e05fcba597d40fa7bdd6ade581e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F2ddc2c29a599ee39e1b0f1f7ff7e9a06.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F1621bac601fb43c2569ef71fe504dec9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F06c0b0cb0c4fdcdc4238cb5dea358fab.jpg)