"Бодяжать паливо": відомий підприємець звинуватив велику мережу заправок і розповів, де "не можна заправлятися"
"Бодяжать паливо": відомий підприємець звинуватив велику мережу заправок і розповів, де "не можна заправлятися"

"Бодяжать паливо": відомий підприємець звинуватив велику мережу заправок і розповів, де "не можна заправлятися"

Відомий підприємець Ігор Тинний заявив, що найбільша мережа заправок "ОККО" "бодяжать" паливо. Також він заборонив водіям, які працюють на його підприємствах, користуватися бензином цієї мережі.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook. "Ніколи не заправляйте дизельне авто на заправках мережі ОККО. Ці чудові люди роблять хороші вивіски, у них приємний інтер'єр і смачні кафе. Ще вони піаряться, що починають інвестувати в мені рідну відновлювану енергетику... бо бодяжити паливо гидко і аморально.Я ультимативно забороняю всім водіям у своїх бізнесах заправлятися там!" – написав він.

Що написав підприємець

Він також похвалив конкурентів ОККО – заправки SOCAR, WOG, SHELL. За словами Тинного, за час війни (ймовірно, мається на увазі повномасштабна війна) у нього 5 разів була відмова паливного фільтра. "Усі п'ять разів вона траплялася протягом 20 хвилин після заправки "преміальним" дизелем на ОККО", - стверджує він.

Не перший скандал навколо ОККО

Раніше цього року у Львівській області у мережі ОККО машини заправили бензином із водою. Десять автомобілів зламалися через неякісний бензин із заправки. У компанії відреагували на інцидент – там заявили, що в резервуар із пальним потрапила вода, і пообіцяли компенсувати водіям витрати на ремонт та евакуатори.

Як мережі можуть "бодяжити" бензин

Як мережі можуть "бодяжити" бензин

  • Занижують октанове число.

Цей показник впливає на стійкість пального до самозаймання при стисканні. Заниження його веде до нерівномірного згоряння пального у двигуні.

  • Створюють високий вміст сірки.

При згорянні сірки в циліндрах двигуна утворюються її оксиди, що при поєднанні з водяною парою, завжди присутньою при згорянні, призводить до виникнення сірчаної кислоти. Вона, зазначають експерти, дуже негативно впливає на всі елементи, із якими контактує.

  • Додають у пальне воду.

Пальне часто розводять водою. Це може призвести до окислення металів у робочих вузлах автомобіля, а взимку – до замерзання вологи та блокування фільтра.

При цьому навмисне доливання води – не єдиний шлях її потрапляння до бензину. Як пояснив OBOZREVATEL експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук, у пальне на одній із АЗС мережі ОККО вода могла потрапити через недбалість персоналу. Зокрема, зазначив він, паливо могли не дати відстоятися після зливу бензовозу.

  • Створюють високу концентрацію бензолу.

Як пояснюють автори матеріалу, що більше бензолу в пальному, то токсичнішими стають продукти його згоряння. Крім того, зазначається, "бензол сприяє утворенню підвищеного нагару у двигуні".

  • Додають ароматичні вуглеводні.

Це роблять, розповідають експерти, для збільшення октанового числа в пальному. Однак це також призводить до збільшення кількості нагару, крім того, негативно впливає на фільтр в баку, трубки паливної системи, різні ущільнювачі і т.п.

  • Додають спирти та ефіри.

Це роблять також збільшення октанового числа. При цьому, зазначається, додавання метанолу або етанолу в невеликих пропорціях (3-5%) "не шкодить мотору". Однак, якщо додати більше – близько 10%, – "тоді зросте витрата, а в спеку можуть утворюватися повітряні пробки в системі подачі пального".

"Це лише найпоширеніші добавки. Загалом у підроблених бензинах що тільки не знаходять – аж до мазуту, дизеля і навіть сирої нафти", – констатували експерти.

Як повідомляв OBOZ.UA, водночас директор енергетичних програм Центру Разумкова Володимир Омельченко не відкидає, що до кінця грудня вартість бензину може знизитися ще більше. За його прогнозом, вона може сягнути 50 грн/л.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader