Спілкування і радість теж лікують: експерт про те, як заспокоїти людину, яка перебуває в лікарні
Спілкування і радість теж лікують: експерт про те, як заспокоїти людину, яка перебуває в лікарні

Спілкування і радість теж лікують: експерт про те, як заспокоїти людину, яка перебуває в лікарні

Медична директорка консультативної групи лікарів Медичного центру Університету Меріленда, доцентка розповіла, що можна зробити для людини, яка перебуває в лікарні, щоб її перебування там було максимально комфортним.

– Мій досвід спілкування з мамою в той час, коли вона перебувала в лікарні, надихнув мене звернутися до експертів по пораду про те, як зробити перебування в лікарняній палаті приємнішим, – зізналася Ада.

Даруйте речі, які приносять комфорт

Оффурум запропонувала принести хворому кілька конкретних предметів: кілька м’яких затишних капців, беруші або маску для очей, бо в лікарнях може бути яскраво і шумно.

Зараз дивляться

Оскільки повітря в лікарні часто дуже сухе, пацієнтам можуть стати в пригоді лосьйон для рук, крем для обличчя і бальзам для губ.

Привести домашню тварину

– У деяких лікарнях дозволений швидкий візит чотирилапих друзів, тож запитайте про ці правила, – радить експертка.

Якщо домашні тварини не допускаються, можливо, можна буде посадити маму чи тата в інвалідний візок і вивезти їх на вулицю, щоб вони побачили свого домашнього улюбленця.

Робіть візити короткими

– Люди можуть почуватися вразливими, коли вони хворі, і часто не хочуть, щоб їхні особисті справи обговорювали з кимось, з ким вони не близькі, – каже Оффурум.

Тому, за її словами, не слід запрошувати відвідати хворого всім, хто його знає.
Крім того, візити мають бути короткими, якщо тільки пацієнт не попросить побути з ним довше. Медики рекомендують спілкування з пацієнтом протягом 15-30 хвилин.

Якщо пацієнт рухливий, попросіть у медсестри дозволу повести його на коротку прогулянку коридорами. Мобільність, за словами медиків, одна з найважливіших речей, що допомагають одужанню.

Створіть приємне очікування

За словами експертів, очікування чогось або когось із нетерпінням може підняти пацієнтові настрій.

Можна також організувати ланцюжок телефонних дзвінків від друзів і родичів і пояснити хворому, що, наприклад, дядько Фред зателефонує о другій годині, а кузина Мері – о третій.

Джерело матеріала
loader