Кожен споживач повинен знати: в обленерго розібрали важливе питання щодо електролічильників
Кожен споживач повинен знати: в обленерго розібрали важливе питання щодо електролічильників

Кожен споживач повинен знати: в обленерго розібрали важливе питання щодо електролічильників

Електролічильники підлягають регулярній перевірці та за необхідності заміні. Чи може споживач відмовитися від процедури, розповіли на facebook-сторінці "Закарпаттяобленерго".

Кожен споживач електроенергії зобов'язаний надати безперешкодний доступ до лічильника для його перевірки та можливої ​​подальшої заміни.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

При цьому підпускати до лічильника можна лише представника ОСР, який надасть відповідне посвідчення.

"Демонтаж та заміну робить виключно представник оператора системи розподілу (ОСР) (після пред’явлення ними службових посвідчень) у присутності споживача або уповноваженої особи, і споживач не повинен перешкоджати йому в цьому", – пояснили фахівці обленерго.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

Слід зазначити, що періодично звіряти показники лічильника і робити контрольні фотографії повинні контролери. У цьому випадку споживач також має надати доступ до приладу обліку. У разі систематичного недопуску спеціаліста – споживачеві можуть відключити електропостачання.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, не треба хапатися за голову: що робити при поломці електричного лічильника.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.

Джерело матеріала
loader
loader