Росія продовжує атакувати нашу країну і нас доводиться буквально "виживати" у складних умовах. Повітряна тривога руйнує багато наших планів, однак "Укрзалізниця" пішла на зустріч наша громадянам.
У телеграм-каналі компанії повідомили, що якщо ви не встигли на свій потяг через повітряну тривогу, ви можете без проблем дістатися до місця призначення наступним поїздом того ж напрямку.
Для того, щоб вас пустили у потяг, потрібно зберегти посадковий талон і показати його провідникові.
Якщо ви не зможете самостійно знайти квитки, працівники допоможуть знайти вільні місця.
За консультацією можна звернутися до онлайн-підтримки у месенджерах, застосунку або телефоном 0 800 503 111.
"Пасажирські, евакуаційні, медичні та інші поїзди, включно з Kyiv City Express та Dnipro City Express, під час повітряної тривоги курсують за графіком. Посадка та висадка здійснюється через підземні переходи за їх наявності, очікування на рейси обов'язково в укриттях", – додали в УЗ.
Раніше на порталі Знай повідомлялося, українці поскаржилися на "УЗ" - квитки на потяг купили, а потрібні вагони не приїхали
Також, наш портал інформував, пасажир "Укрзалізниці" попросив повернути гроші за квиток на потяг "Київ-Москва", але йому відмовляли