![Киянам повернули понад 200 тисяч поїздок за вимушену пересадку на «Либідській»](https://thumbor.my.ua/nkAnVSfBliA5CEhfBcyv-2hvL3M=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fef8d14530de6006b2a79337bae982f31.jpg)
Киянам повернули понад 200 тисяч поїздок за вимушену пересадку на «Либідській»
Про це у відповіді на інформаційний запит Укрінформу повідомив виконуювач обов’язків директора КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр" Дмитро Шевченко.
“Станом на 3 січня 2024 року пасажирам, які використали для оплати проїзду транспортну картку, зареєстровану в АСОП (автоматизованій системі оплати проїзду), повернуто 203 386 поїздок”, - йдеться у відповіді.
Шевченко поінформував, що скарги від пасажирів щодо неповернення зареєстрованих поїздок не надходили.
Він наголосив, що компенсація вартості поїздок шляхом виплати громадянам коштів не відбувається, а користувачам повертаються саме зареєстровані поїздки, крім першої.
Як повідомлялося, у Києві запрацювала система компенсації поїздок через вимушені пересадки на станції метро «Либідська». Проїзд коштує не більше 8 гривень.
Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах №№ 2-М, 60, 43-К та додаткові поїздки у метро на «синій» гілці.
Компенсація діє для пластикової та цифрової карти та QR-квитків, створених з поїздок. Карту потрібно валідувати у наземному транспорті та метро під час кожної пересадки, як зазвичай. Поїздки за вимушені пересадки повертаються на карту наступної доби.
Компенсація діятиме, доки триватиме ремонт між станціями «Деміївська» та «Либідська».
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)