Про це у відповіді на інформаційний запит Укрінформу повідомив виконуювач обов’язків директора КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр" Дмитро Шевченко.
“Станом на 3 січня 2024 року пасажирам, які використали для оплати проїзду транспортну картку, зареєстровану в АСОП (автоматизованій системі оплати проїзду), повернуто 203 386 поїздок”, - йдеться у відповіді.
Шевченко поінформував, що скарги від пасажирів щодо неповернення зареєстрованих поїздок не надходили.
Він наголосив, що компенсація вартості поїздок шляхом виплати громадянам коштів не відбувається, а користувачам повертаються саме зареєстровані поїздки, крім першої.
Як повідомлялося, у Києві запрацювала система компенсації поїздок через вимушені пересадки на станції метро «Либідська». Проїзд коштує не більше 8 гривень.
Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах №№ 2-М, 60, 43-К та додаткові поїздки у метро на «синій» гілці.
Компенсація діє для пластикової та цифрової карти та QR-квитків, створених з поїздок. Карту потрібно валідувати у наземному транспорті та метро під час кожної пересадки, як зазвичай. Поїздки за вимушені пересадки повертаються на карту наступної доби.
Компенсація діятиме, доки триватиме ремонт між станціями «Деміївська» та «Либідська».