Boeing 737 Max припиняють роботу через пробоїну під час одного польоту
Федеральне авіаційне управління (FAA) наказало «тимчасово зупинити» 171 літак Boeing 737 Max 9 сьогодні вранці після того, як у п’ятницю частина фюзеляжу відокремилася від борту рейсу Alaska Airlines, залишивши в літаку діру.
У своєму повідомленні агентство заявило , що незабаром розішле Директиву про надзвичайну льотну придатність, щоб вимагати перевірки всіх літаків, які приземлилися, що «займе від чотирьох до восьми годин на літак».
Учора The New York Times повідомила , що рейс 1282 з міжнародного аеропорту Портленда здійснив аварійну посадку в цьому ж аеропорту лише через 20 хвилин через «проблему з тиском», яка призвела до вибуху стінки літака. Як повідомляє Times , нікого не було на сидінні біля стіни, коли воно зникло, і повідомлялося лише про незначні травми. Повідомляється, що різка розгерметизація також зірвала сорочку з пасажира-підлітка, який сидів поруч.
До рішення FAA авіакомпанія Alaska Airlines призупинила свій парк із 65 літаків Boeing 737 Max 9 для перевірки. Сьогодні вранці компанія повідомила , що перевірила понад чверть свого автопарку, але «не виявила ніяких занепокоєнь».
Літаки Boeing 737 Max у минулому були припинені FAA та авіакомпаніями через інші проблеми, такі як проблеми з автопілотом літаків , які призвели до двох гучних катастроф, і непов’язані проблеми з електрикою , які пізніше були виявлені. У звіті Сенату за 2020 рік FAA звинуватили в допомозі Boeing маніпулювати повторними сертифікаційними тестами , щоб повернути літаки в експлуатацію. Нещодавно, 28 грудня, Федеральне авіаційне управління США (FAA) оголосило про моніторинг перевірок літаків 737 Max після того, як у системах керування кермом двох літаків було виявлено незакріплені болти.
Вчора газета The Seattle Times повідомила , що компанія Boeing подала петицію до Федерального авіаційного управління США (FAA) про виключення з безпеки для 737 Max 7, меншого літака, який агентство ще не сертифікувало. Ймовірно, у літака є дефект, який може спричинити поломку гондоли двигуна. У статті йдеться, що існуючим літакам 737 Max з таким же дефектом дозволяється продовжувати експлуатацію до тих пір, поки пілоти не вимкнуть систему захисту від льоду літака після того, як «обмерзання розвіється, щоб уникнути перегріву», який може пошкодити гондолу. Повідомляється, що Boeing у своїй петиції назвав розпад гондоли «вкрай неймовірним».

