Генеральний директор CD Projekt Red відкидає чутки про поглинання та ділиться планами на майбутнє
Генеральний директор CD Projekt Red відкидає чутки про поглинання та ділиться планами на майбутнє

Генеральний директор CD Projekt Red відкидає чутки про поглинання та ділиться планами на майбутнє

CD Projekt Red, відомий польський розробник відеоігор, автор таких хітів, як The Witcher та Cyberpunk 2077, прокладає власний курс в ігровій індустрії. Адам Кічинський, генеральний директор компанії, нещодавно дав зрозуміти в інтерв’ю польському виданню Parkiet, що компанія не прагне стати частиною великого конгломерату. Така позиція відображає глибоко вкорінене прагнення до незалежності та впевненість у майбутньому зростанні студії.

Шлях компанії до її теперішнього становища є свідченням її відданості та наполегливої праці. Слова Кічинського резонують з почуттям гордості та амбіцій, підкреслюючи, що команда захоплена своєю роботою і має великі плани на майбутнє.

Придбання Molasses Flood у жовтні 2021 року, відомої такими іграми, як The Flame in the Flood, було стратегічним кроком. Це придбання відповідає філософії CD Projekt Red, яка полягає в осмисленому зростанні, а не в простій консолідації фінансових результатів. Molasses Flood зараз працює над новою грою у всесвіті Відьмака під кодовою назвою “Sirius”, натякаючи на захопливий розвиток подій для шанувальників серії.

Студія також працює над різними проєктами, включаючи наступну гру серії “Відьмак”, “Polaris “, яка, як повідомляється, перебуває в повній стадії розробки зі зростаючою командою. “Orion”, наступна гра в жанрі кіберпанк, все ще перебуває на стадії концепту, але плани щодо її розробки вже розробляються, обіцяючи розширення всесвіту Кіберпанку. Крім того, CD Projekt Red працює над абсолютно новою грою “Hadar”, яка, як запевняє Кіцінський, стане інтригуючим доповненням до ландшафту поп-культури.

З успішним послужним списком, включаючи нещодавній запуск доповнення Phantom Liberty для Cyberpunk 2077, CD Projekt Red є одним з найбільших лідерів ігрової індустрії з очевидної причини. Вони не просто створюють ігри, вони створюють унікальний досвід, який знаходить відгук у геймерів по всьому світу. Їхнє рішення зберегти незалежність і ретельно курувати своє портфоліо відображає стратегічний підхід до зростання та інновацій у світі, де комерціалізація руйнує найкращих з найкращих.

Джерело матеріала
loader
loader