Деякі українці втратили доступ до свого рахунку і скаржаться на це, не розуміючи у чому справа. Річ у тому, що Приватбанк це робить у рамках фінансового моніторингу.
Виділяють три причини, за якими банківська установа має право на блокування рахунку. Про це розповіли у Pro Гроші.
Експерти виділили 3 основні причини, через які клієнт може втратити свої заощадження:
-
Ігнорування повідомлення про надання додаткових документів, які будуть пояснювати про джерело надходжень коштів;
-
Активні фінансові операції з криптовалютою;
-
Ігнорування повідомлення про необхідність оновлення даних.
В установі ж наполягають на тому, що блокують рахунки тільки, якщо є для цього вагома причина. Абсолютно всі дії банку здійснюються тільки на законодавчому рівні, а блокування може відбутись, якщо операції на рахунку будуть здаватись підозрілими. Тому банк не робить без попередження, а просить спочатку оновити дані, або надати відповідні документи, які вказують на джерело коштів. Ці повідомлення ігнорувати не варто.
Але блокування картки може відбутись автоматично, майже у 100% випадках, коли перекази раптом починають перевищувати 400 тисяч гривень за добу, або ж активізуються дрібні перекази по декілька тисяч. Або ж фінансова операція сталась у регіоні, де як правило клієнт перебувати не може.
Раніше на порталі Знай повідомлялося,"Вашу карта заблоковано": українців легко можуть залишити без грошей - запам'ятайте це і не робіть
Також, наш портал інформував, українці відчують ріст зарплат: Нацбанк пояснив, як збільшаться виплати