Українець створив застосунок, яким уже скористалися понад 1 млн водіїв із 18 країн Європи
Українець створив застосунок, яким уже скористалися понад 1 млн водіїв із 18 країн Європи

Українець створив застосунок, яким уже скористалися понад 1 млн водіїв із 18 країн Європи

Vignette ID — застосунок для оплатити проїзду платними дорогами в Європі. dev.ua поспілкувався із засновником Павлом Воронюком про досягнення за два роки існування Vignette ID, конкуренцію, український ринок, і, звісно, про плани.

Vignette ID

Це перший застосунок для оплати доріг у європейських країнах, який дає змогу купити віньєтку для кількох автомобілів і країн одночасно. Розроблений для того, щоб допомогти водію орієнтуватися в складностях оплати доріг, що дає змогу оплатити дорожні збори, віньєтки та тунелі одночасно.

Застосунок Vignette ID створив українець Павло Воронюк, який уже 12 років проживає у Словенії. Саме в цій країні розробку запустили в січні 2022 року. Більшу частину роботи Павло виконував сам: Front-End, проєктування UX/UI, запуск рекламних кампаній у Google Ads. Єдиного, кого він долучив до роботи ще — Back-End розробника. Зараз у команді 4 розробники, SMM-спеціаліст і підрядники з контекстної реклами й продакшену.

З моменту запуску пройшло два роки. Зараз застосунком користуються водії з 18 країн і можуть внести оплату у 8 країнах Європи: Словенії, Австрії, Угорщини, Словаччини, Чехії, Болгарії, Румунії та Швейцарії. Останні три додали торік.

Vignette ID в Україні

Станом на січень 2024 року Vignette ID скористалися понад 1 млн людей, які здійснили понад 2,2 млн оплат. Українські користувачі приблизно на 7 сходинці — це понад 50 000 людей.

«Ми не робили поки великого маркетингу, тільки розпочинаємо, — говорить про український ринок засновник Vignette ID. — У партнерах в Україні поки greentravel.ua, також домовляємося з двома великими компаніями, про які поки розголошувати не можу».

Переваги застосунку

Одна з переваг Vignette ID — прямий доступ до національних провайдерів. «Ми не працюємо через посередників, — зазначив у розмові Павло Воронюк. — У Польщі наш партнер Skycash, у Хорватії — AirCash, у Румунії — Tollster. Також в Австрії плануємо вийти на понад 2500 офлайн-точок до середини 2024 року. Крім того, у європейських країнах маємо декілька невеликих рентакар-компаній».

Також серед переваг: доступний 14 мовами, можна одним платежем купити 2–3 або навіть 8 країн, відділ підтримки 24/7.

Конкуренція

Про конкуренцію Павло Воронюк сказав: «Наша конкурентна перевага — ми були перші на ринку. В інших країнах поки конкуренція для нас не помітна, тому що ніша достатньо велика. Autopay, напевне, єдині, які могли б скласти конкуренцію в Європі в загальному, але в них поки 4 чи 5 країн».

Плани

«Плани глобальні: є декілька кілер-фіч, про які також поки не можу розказати, але вони кратно збільшать наших користувачів і ми вийдемо на декілька нових платформ», — поділився Павло Воронюк.

Також починають розглядати напрям залучення інвестицій, раніше цього не робили. Розширюють B2B-партнерів і планують вихід на ринки інших країн, у яких система відрізняється від віньєток.

«І будемо більше працювати в бік маркетингу, тому що вже зараз користувачі приходять більше за рекомендаціями, а з правильним маркетингом цю кількість зможемо збільшити», — додав Воронюк.

Джерело матеріала
loader
loader