Бос Ryanair розкрив справжню причину, чому авіакомпанії беруть плату за "зайву" ручну поклажу
Бос Ryanair розкрив справжню причину, чому авіакомпанії беруть плату за "зайву" ручну поклажу

Бос Ryanair розкрив справжню причину, чому авіакомпанії беруть плату за "зайву" ручну поклажу

Генеральний директор найбільшого в світі лоукостера Ryanair Майкл О'Лірі розкрив справжню причину того, чому з пасажирів стягують плату за додаткову ручну поклажу.

"Є проблема з безпекою ручної поклажі. Ми не стягуємо плату за ручну поклажу, тому що нам потрібні ваші гроші, ми стягуємо плату за ручну поклажу, щоб ви подорожували з меншою кількістю багажу", – заявив О'Лірі в коментарі Mirror.

При цьому він закликав до стандартизації розмірів ручної поклажі по всій Європі, заявивши, що авіакомпанія A4E, що представляє майже два десятки європейських авіакомпаній, включаючи Air France-KLM, easyJet, Lufthansa, Ryanair, Aegean, TAP Air Portugal і Finnair, підтримала такий крок.

"Всі авіакомпанії групи A4E в Європі заявили, що зберуться разом і визначать розміри ручної поклажі. Жоден з аеропортів не може обробити всі сумки, які люди хочуть взяти з собою. Які повинні бути розміри або вага сумки при реєстрації? Ми, як галузь, повинні мати набагато чіткіші правила, пасажири плутаються. Ми всі повинні мати однакові розміри", – пояснив О'Лірі.

Відзначимо, наразі пасажири можуть безкоштовно пронести на борт літака Ryanair одну невелику сумку або рюкзак розміром не більше 40х20х25 см. Якщо їм потрібна друга сумка, неважливо якого розміру і призначення – жіноча сумочка, сумка з ноутбуком або пакет з товарами duty free, доведеться оплатити пріоритетне бронювання або додатковий багаж. 

В словах О'Лірі є здоровий глузд: якщо пасажирам дозволити вільно проносити на борт стільки ручної поклажі, скільки вони хочуть, це призведе відразу до кількох проблем. З одного боку, черги на контролі на безпеку стануть ще більшими, адже співробітники аеропорту не встигатимуть перевірити всі сумки. З іншого боку, салони літаків не безрозмірні, а тому туди просто фізично буде неможливо вмістити весь багаж пасажирів, якщо на нього не будуть введені обмеження. Якщо ж вже на стадії посадки з'ясується, що уся ручна поклажа не влізає на борт літака, він не зможе злетіти доти, поки сумки не перемістять у багажне відділення або взагалі не залишать в аеропорту.

Як повідомляв УНІАН, раніше експерти з подорожей з Wild Packs розповіли про тришарову систему упаковки валізи, яка допоможе пасажирам заощадити на оплаті багажу, вмістивши всі свої речі в ручну поклажу.

Джерело матеріала
loader
loader