В 2023 році продаж квитків онлайн через сервіси "Укрзалізниці" (УЗ) та партнерів сягнув 84,6%. Доля мобільного застосунку протягом року постійно зростала – за підсумками року зафіксовано підвищення на 23,2% до рівня 37,9%. За останні 3 тижні українці придбали 1,6 млн квитків, а найбільш популярними рейсами стали поїзди №127/128 Запоріжжя – Львів, №85/86 Львів – Запоріжжя та №81/82 Київ – Ужгород.
Про це йдеться в повідомленні пресслужби компанії 17 січня. Так, УЗ перевезла 1,6 млн пасажирів – це на 33% більше, ніж за аналогічний період 2022/2023 років.
В цей період країною курсувало 104 поїзда державного підприємства, враховуючи 10 додатково призначених поїздів. Останні здійснили 92 рейси.
"В цей період також "Укрзалізниця" перевезла пікову кількість дітей за груповими замовленнями до гір на відпочинок. Крім того, 2889 військовослужбовців вчасно дістались додому на довгоочікуваний відпочинок через сервіс спецзамовлень квитків для військових – 74,5% поїздок від загальної кількості оформлемних через онлайн-портал припали саме на період пікових зимових перевезень", – йдеться в заяві.
OBOZ.UA повідомляв раніше про те, що в 2024 році "Укрзалізниця" не підвищуватиме ціни на внутрішні пасажирські перевезення. Наразі компанія вийшла на показники перевезень, які були до повномасштабної війни. У грудні компанія підняла вартість міжнародних квитків.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!