Тест нового Nissan X-Trail e-4ORCE: подарунок від інженерів чи продукт маркетологів?
Тест нового Nissan X-Trail e-4ORCE: подарунок від інженерів чи продукт маркетологів?

Тест нового Nissan X-Trail e-4ORCE: подарунок від інженерів чи продукт маркетологів?

Попри всім відомі негаразди і нюанси, українці своїм гаманцем демонструють, що не просто готові, а хочуть купувати нові автівки. Ба більше, згідно останніх даних, у порівнянні з 2022-м роком, продажі авто без пробігу за 2023 рік в Україні зросли майже на 61%!Звичайно, одні скажуть, що це абсурд, інші – що не треба рахувати чужі гроші. Але є й треті, які вважають, що будь-які сплески продажів це не лише зарплати співробітників, а й донати для ЗСУ. Чи варто про це говорити? Ні, але й без цього ніяк. Адже зі смартфонами і гаджетами теж є чималий приріст продажів. А що сьогодні автомобіль? Насправді це вже не стільки надійність чи керованість, скільки «гаджетованість». Навіть за умов війни.І хоча ми вже публіковали нового для України тест Ніссан Ікс Трейл 2023, наразі мова піде про найпросунутішу його версію e-4ORCE. І це вже не паливний, не електричний і навіть не гібридний автомобіль у звичному для багатьох значенні.На цьому Nissan X-Trail виокремлюється зазначення «e-4ORCE», яке вказує на наявність повного приводу… Що нового? Нічого. Але завдяки додатковому електромотору для задніх коліс. Теж що нового? А є що, втім про все згодом.Як ми вже писали, новий X-Trail намагається втілити спадщину своїх попередників з минулих поколінь, коли вони більш маститі у порівнянні з передостанньою генерацією. Ба більше, Трейл останнього покоління не лише виглядає брутальніше, а й є доволі громіздким на папері: довжина становить майже 4,7 метри, а колісна база — 2,7 м. Версію e-POWER можна легко впізнати за відповідними логотипами, а позначення e-4ORCE підтверджує наявність повного приводу.Якщо почитати опис на офіційному сайті українського представництва Ніссан в Україні, на перший погляд може здатися, що це не кросовер, а просто таки мегапрактичний автомобіль для будь-яких умов і погоди. Читаєш? Не напружуйся. Ось тобі ключові моменти (ми скоротили):Вражає? Маркетологи… але скажімо так – інженери тут точно доклали зусиль. Адже цей «розумний гібрид» справді їде по-своєму і дозволяє чимало. Порівнювати його з попередником навіть немає сенсу, бо це абсолютно нова модель абсолютного нового чи навіть «через нового» покоління. Причому за всіма параметрами.Як вже було сказано, позначення e-4ORCE приховує повний привід, який досягається за рахунок електромоторів, у цього кросовера відчувається лінійність реакцій, ефективність і, якщо своїми словами, такий собі «підрив», особливо на низах. Адже бензиновий двигун являє собою гібридний генератор, що виробляє струм для живлення електромотору.  Є також додаткова система рекуперації енергії (як у електромобілів).Обладнаний бензиновим двигуном 1.5 VC-T MHEV з технологією зміни ступеня стиснення та двома електромоторами, даний Ікс Трейл розвиває у 213 к.с. і може розганятися до першої сотні трози більше, ніж за 7 секунд! При цьому витрати пального просто смішні – за бажання можна вкластися у 4-4,5 л, а на трасі чи при агресивному водінні у 6-7 літрів.Джойстик з позиціями «D/B» є характерним для версій e-POWER, а кнопки EV та e-Pedal перед ним вказують на наявність цих функцій. Круглий перемикач режимів руху характерний для версії з повним приводом, якою є модифікація e-4ORCE. Плюс до цього своя графіка панелі приладів.Загалом є 5 режимів і, що важливо, кожен з них не для краси, а справді змінює характер автомобіля та допомагає в тих чи інших ситуаціяхЩоб не повторюватися, повторимо те, що писали у першому тесті «звичайного» Трейлу:Окрім того, передбачені такі елементи преміум-класу, як: шторки від сонця, окремі підігріви і клімат-контроль для заднього ряду та 7-місна версія.За скільки можна купити новий Ікс Трейл? Початкова ціна в Україні станом на зараз становить 1 115 270 грн. Якщо говорить про модифікацію X-Trail e-4ORCE – від 1 595 160 грн.

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader