Про сам інцидент ми писали напередодні і він став доволі гучним. На Фейсбук-сторінці Чернігівського обласного академічного музично-драматичного театру з'явилося повідомлення, в якому театрали просять розголосу. Вони розповідають, що нині театр гастролює і 17 січня колектив готувався до виступу у Дніпровській опері. Їхній автобус через габарити не міг заїхати у двір і перекрив заїзд.
«Під час вигрузки костюмів зі службового автобуса підʼїхала автівка Volkswagen Touareg, в середині якого знаходився директор оперного театру. З машини вийшли дві людини - директор театру Пінчук Костянтин та невідомий чоловік. У грубій формі вимагали відігнати автобус, та зупинити процес вигрузки. Коли їх вимоги не були виконані, директор, знову ж таки у грубій формі, попросив Миколу Лемешка покликати водія. Микола повідомив, що ми фізично не можемо відігнати автобус, бо проїзд заблокований іншими автівками. За це Микола отримав удар в обличчя від директора оперного театру Пінчука Костянтина».
Також у дописі йшлося, що згодом, вже як приїхала поліція, на місці з'явився ще один чоловік, який «почав погрожувати фізичною розправою всім присутнім, на що нацполіція не відреагувала, хоча все відбувалося перед ними. За фактом побиття ведеться розслідування».
В коментарі «Суспільному» Лемешко розповідає наступне:
«Просто якийсь чоловік під'їхав під час розвантаження. Почав керувати. Спочатку попросив: "Ты можеш отъехать на два метра вперёд автобусом, чтобы я мог проехать?" Кажу: "Я тут ні до чого йдіть до водія". На що він наїхав на мене: "Найди мне его, быстро". На що я йому відповів: "Зараз, розбігся"».
Після цього, розповідає Микола, йому в нецензурній формі наказали «стулити рота» і вдарили в обличчя.
«І в принципі вони б не зупинились, бо другий підскочив. Вони хотіли продовжувати, але навколо було багато кого з трупи й вони підняли ґвалт. Так вони, так би мовити, сполохали їх».
Ані колеги з «Суспільного», ані ми позицію Костянтина Пінчука так і не змогли послухати. «Детектор медіа» його прессекретарка кілька разів просила передзвонити, бо директор оперного якраз радиться з юристами. А потім взагалі вимкнула телефон. Пінчук на дзвінки не відповідав.
Але журналістам «УП Культура» таки вдалося до нього додзвонитися. Усі звинувачення він заперечував: «Буду телефонувати директору Чернігівського театру, розбиратися. Я думаю, що прийдеться мені шукати адвоката і на директора, на Чернігівський театр, подавати в суд за наклеп».
Медійники та спільнота доволі жваво відреагували на цю ситуацію та підтримали Лемешка і театр. Тим паче, що Костянтин Пінчук раніше вже відзначався скандалами. Ними супроводжувалося його призначення на посаду директора Дніпровської опери у 2018 році, раніше, вже під час війни, він возив на гастролі свою трупу із назвою Russian Grand Ballet. До речі торгову марку «Русский гранд баллет Константина Пинчука», він зареєстрував у 2016.
А влітку 2022 року знову збирався везти балетну трупу на гастролі – ось анонс «Лускунчика» та «Лебединого озера» Чайковського на грудень в Польщі. У той час велика частина української культурної спільноти вже закликала бойкотувати російську культуру. Згодом організатори скасували цей виступ.
Але повернімося до повідомлення Чернігівського театру. У ньому було сказано наступне: «Ми хочемо, щоб ця історія не «замʼялась» і винні були покарані. Тому, не будьте байдужими, розповсюджуйте інформацію. Дякуємо!». Отже ми сильно здивувалися, коли актор нам написав, що інцидент вичерпано, адже Пінчук через знайомих перепросив. Навіть не особисто.
Ну а вже згодом на тій же фейсбук-сторінці Чернігівського театру з'явився новий допис. У ньому йшлося про те, що конфлікт і справді завершено.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.