ПриватБанк проводить фінансовий моніторинг та закриває рахунки, де були помічені підозрілі транзакції. Деколи під блокування підпадають і карти для соцвиплат. Про це свідчить скарга клієнтки на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилася, що ПриватБанк минулого року відмовив їй в обслуговуванні та закрив її рахунки, зокрема той, на який має надходити державна допомога, а саме виплата за "Пакунок малюка".
"Банк заблокував рахунки. І нібито поінформував про це, відправивши листа про розірвання обслуговування на тимчасово окуповану територію", - поділилася колишня клієнтка.
Жінка обурилася, що заморожування рахунків ускладнює процес отримання допомоги при народженні дитини. Вона зазначила, що повторне відкриття спеціального рахунку неможливе через відсутність обслуговуючого банку, оскільки ця програма реалізується виключно через сервіси "Привату".
Водночас українка поскаржилася на погану комунікацію зі службою підтримки, куди вона не змогла додзвонитися для вирішення проблеми.
Фахівці "Приват" відреагували на скаргу та пообіцяли детально розібратися у її ситуації.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям блокують банківські рахунки в ПриватБанку: що потрібно знати, щоб не залишитися без коштів.