Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
До участі в заході, який провели за ініціативи Полтавської ОВА, зареєструвалися понад 30 крафтовиків, представники кількох великих торговельних мереж та місцевої влади з громад Полтавщини.
«Уперше в області відбувається форум крафтярів, приїхало понад 30 учасників приблизно з 10 громад, присутня вся влада області для того, щоб створити такі умови, щоб наші крафтярі розвивалась, щоб вони змогли продавати свою продукцію не лише в області, а й за її межами. І, сподіваємось, навіть в інших країнах», - сказав начальник Полтавської ОВА.
Під час ярмарку представляли свою продукцію як середній, так і дрібний бізнес, від невеликих підприємств до сімейних виробництв з різних громад Полтавщини. Переважно це виробники готових продуктів (мед, мʼясо, молочні продукти), так і бакалії (борошно, макарони, консервовані продукти). Також локальні виробники представили і предмети декоративно-ужиткового мистецтва: вишивку, кераміку, ткацтво тощо. Деякі з них вже є відомими мистецькими брендами Полтавщини, як вишивка білим по білому чи кераміка з Опішні. Присутні охоче брали участь у дегустації та купували продукцію, особливо вже готові продукти: молочні та мʼясні вироби. Крім ярмарку, провели також конференцію, під час якої обговорили перспективи співпраці з великими торговельними мережами та підтримку зі сторони місцевої влади у громадах. До того ж, на конференції представили можливості підтримки середнього та малого бізнесу за грантовими програмами.
У Полтаві на першому форумі-ярмарку продукцію представили 30 крафтовиків / Фото: Мирослава Липа, Укрінформ
Представники великих мереж висловили готовність до співпраці з невеликими виробництвами. Зокрема, мережа одного з супермаркетів має фудмаркет, де місцеві компанії можуть представити як готову продукцію, так і забезпечувати сировиною для її виготовлення. Виробники, які ділилися враженнями, зазначили, що захід вважають вдалим та планують брати участь у подібних в майбутньому.
«Сьогоднішній захід - одна із можливостей показати, що ми таки є. Щоб більше людей про нас дізналися, щоб розвиватися», - розповів у коментарі кореспонденту Максим Сенчук, представник торговельної марки «Сімейна пасіка Сенчук».
Як повідомило керівництво області, захід планують проводити і у майбутньому.
Співорганізаторами форуму є Полтавська обласна військова адміністрація, Агенція регіонального розвитку Полтавської області «Офіс євроінтеграції», Полтавський державний аграрний університет та мережа магазинів «Аврора».