У рамках тижня мистецтва в Сінгапурі презентовано новий Porsche Macan другого покоління. Кросовер кардинально змінився і став електромобілем. Про це пише Фокус. Кросовер Porsche Macan зберіг знайомий стиль, але став стрімкішим на вигляд. У нього більш похилий купеподібний дах і висока віконна лінія. Передня частина з вираженим «носом» і довгастими фарами виконана в дусі електрокара Porsche Taycan. Ліхтарі з’єднані діодною смугою, а над ними встановлено висувний спойлер.Електромобіль Porsche Macan став більш обтічним (коефіцієнт аеродинаміки — 0,25) і є першою моделлю на новій платформі РРЕ. Її також використовуватиме електрокросовер Audi Q6 E-Tron. Кросовер дещо підріс у розмірах.Інтер’єр Porsche Macan став сучаснішим. На передній панелі тепер встановлено одразу три дисплеї, один з яких призначений для переднього пасажира. З’явилася і проекція на лобове скло з доповненою реальністю. Мультимедійна система для електрокара створена на платформі Android і включає навігацію з Google Maps. Об’єм багажника зріс до 540-1348 л, також додатковий 84-літровий відсік з’явився спереду.Новий Porsche Macan 2024 дебютував двох у повнопривідних версіях із двома електромоторами. Porsche Macan 4 на 408 к. с. і 650 Н∙м здатний розігнатися до 100 км/год за 5,1 с і розвинути 220 км/год. Топовий варіант Turbo на 639 к. с. і 1100 Н∙м стартує до 100 км/год за 3,3 с і сягає 260 км/год.Електрокросовер дістав електронний задній диференціал із функцією векторизації тяги, адаптивні амортизатори та пневмопідвіску зі змінним кліренсом, а як йому запропоновано задні колеса, які повертаються.Акумуляторна батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 591 км у Turbo і 613 км — у Macan 4. 800-вольтна архітектура дає змогу швидку зарядку потужністю 270 кВт: у цьому режимі підзарядитися на 80% можна за 21 хвилину.
Електромобіль Porsche Macan помітно дорожчий за бензинового попередника. Базова версія коштуватиме 84 100 євро, а Turbo — 114 600 євро.