Ситуація у київському метрополітені не перестає хвилювати мешканців столиці
У п’ятницю, 26 січня, спеціальна комісія, яка покликана розслідувати причини підтоплення у перегінному тунелі між станціями метро "Деміївська" та "Либідська", спустилася під землю. Тут було проведено дослідницькі роботи та зроблено попередні висновки.
Аварійна ділянка знаходиться на глибині 5-8 метрів під землею та перебуває під постійним наглядом фахівців. Про це повідомляють кореспонденти "Новини.LIVE" із місця подій.
Так, голова тимчасової контрольної комісії (ТКК) Олександр Тимченко заявив, що зараз ситуація в тунелі контрольована — тут фахівці встановили спеціальні підпори. Дані конструкції покликані підтримувати склепіння тунелю та запобігти його можливому обвалу.
Зараз у тунелі між станціями "Либідська" та "Деміївська" Оболонсько-Теремківської лінії продовжуються інженерно-геологічні, інженерно-геодезичні та гідро-геологічні дослідження.
Надалі над тунелем між станціями "Либідська" — "Деміївська" збираються розрити котлован та розкрити аварійну ділянку зовні. Таким чином фахівці зможуть поглянути, що відбувається у тунелі та оцінити його реальний стан.
Олександр Тимченко також зазначив, що вони планують вкластися у шість місяців — саме стільки, за його словами, триватимуть відновлювальні роботи у тунелі.
Варто зазначити, що ця заява викликає недовіру серед експертів, які розглядають песимістичніші варіанти. Так, голова та засновник Офісу Трансформації Максим Бахматов заявляв про те, що "синю" гілку метро в Києві, швидше за все, відкриють через кілька років, оскільки перегінний тунель між "Деміївською" та "Либідською" став повністю непридатним для руху вагонів. На цій ділянці будуватимуть новий тунель, і ці роботи можуть розтягнутися на роки.
Раніше "Телеграф" розповідав про те, що шість станцій метро на "синій гілці" в українській столиці виявилися закритими через підтоплення і це спричинило виникнення у місті справжнього транспортного колапсу.
Після цього метрополітен запустив човниковий рух поїздів у напрямку "Теремків" і назад, а поліція прийшла до КП "Київський метрополітен" та КМДА з обшуками у рамках розслідування обставин аварії у шахті метро.
Потім з’явилася інформація про те, що над "затопленою" станцією метро у Києві сталася нова НП. На тротуарі з’явилися помітні тріщини, а в однієї з електричних опор утворилася глибока вирва — тут активно почав просідати ґрунт.