Що таке Flipside
Flipside фактично створює ще один профіль у рамках вашого поточного. Вам більше не доведеться реєструвати окрему сторінку, щоб публікувати там контент, призначений лише для найближчих друзів.
З 2018 року Instagram дозволяє користувачам створювати Stories, призначені для обмеженої аудиторії, яку ви обираєте самі. Крім того, соцмережа зараз тестує можливість створення більш ніж одного списку доступу (крім списку "Близькі друзі"), тож скоро ви зможете завантажувати Історії для кількох різних груп підписників. Також у листопаді розробники повернули можливість публікувати звичайні пости в стрічку для списку "Близькі друзі" – функція, яку чомусь раніше видалили.
Нова функція значно розширює ці можливості. Користувачі створюють окремий список друзів, відмінний від "Близьких", даючи йому доступ до свого Flipside. Потім вони зможуть вибрати, де публікувати той чи інший контент – в загальному профілі чи у його "Зворотному боці". Flipside виглядає як ще один аналогічний профіль, але з приватним контентом, який не побачить ніхто сторонній. Там будуть і звичайні публікації, і Stories.
Згідно зі скриншотами та відео, опублікованими на Threads, люди зможуть дізнатися про доступність Flipside, побачивши піктограму ключа в своєму профілі чи на сторінці іншої людини. Щоб отримати доступ до прихованої сторони, потрібно провести пальцем донизу (зараз цей жест оновлює сторінку).
Як працює Flipside: відео
Глава Instagram Адам Моссері раніше підтвердив, що така функція розробляється, але сказав, що розробники ще не впевнені, чи запустять її. Тож навіть це тестування серед реальних користувачів не означає, що Flipside повноцінно запустять для всіх, або що вона вийде саме в нинішньому вигляді.
Перші реакції видаються неоднозначними: дехто з ентузіазмом сприймає оновлення, оскільки воно дає більше приватності, а дехто дивується, навіщо їм потрібен ще один профіль. Досить дивне звинувачення, враховуючи, хто ніхто не змушує його вести чи навіть створювати.
Як пишуть дослідники соцмереж, одержимість Meta створенням "більш приватних" просторів в Instagram, швидше за все, має на меті щось більше, ніж просто додавання зручності. За останні кілька років Моссері неодноразово зазначав, що користувачі Instagram вже не публікують так багато, як раніше. Для додатку, який покладається на рекламу, більша частина якої знаходиться у стрічках користувачів, це далеко не ідеальний показник. Тож не дивно, що Instagram шукає нові способи заохотити людей витрачати більше часу на публікацію та прокрутку своїх стрічок.