Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу
Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу

Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу

Американська компанія Amazon презентувала Rufus - помічника, який використовує генеративний штучний інтелект, щоб допомогти користувачам у пошуку продуктів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.

Зазначається, що ця технологічна функція розроблена з метою допомогти користувачам знаходити та купувати продукти.

Покупці вводять запитання текстом або голосом в пошуку в мобільному додатку Amazon, і внизу екрана з’являється вікно чату.

Користувачі зможуть ставити запитання на зразок: «Яка різниця між кросівками для бігу на біговій доріжці і по дорозі?» або «Порівняйте крапельні та гейзерні кавоварки».

«Rufus суттєво допомагає клієнтам наскільки легко знаходити та відкривати для себе найкращі продукти для задоволення власних потреб», - заявили в Amazon.

У компанії додали, що ШІ-помічник використовує каталог продуктів Amazon, його інформаційну базу «відгуки клієнтів та запитання й відповіді», а також інформацію з Інтернету, щоб відповісти на запитання користувачів.

В Amazon заявили, що нині тестують цю функцію на невеликій групі користувачів у США, але компанія має намір розгорнути її по всій країні «найближчими тижнями».

Як повідомляв Укрінформ, у компанії Amazon заявили, що не фіналізуватимуть заплановане придбання iRobot - американської компанії, що спеціалізується на розробці, виробництві та продажу робототехніки.

Фото: Artur Widak / NurPhoto / Getty Images

Теги за темою
Технології
Джерело матеріала
loader
loader