Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми комунальними платіжками, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що в компанії "Нафтогаз" споживачам нагадали, що показники лічильника можна передавати буквально за кілька хвилин у популярних месенджерах.
Як виявилося, далеко не всі українці можуть дозволити собі дорогі гаджети, в яких є доступ до месенджерів. На цей раз один із клієнтів "Нафтогазу" поцікавився, що йому потрібно робити, якщо у нього простий мобільний телефон.
Відповідь на це запитання надали фахівці компанії "Нафтогаз" у соціальній мережі Facebook.
Так, українець звернувся з повідомленням такого плану: "У мене старий смартфон і Ваші ''додатки'' мені не підходять, наприклад, зовсім".
Експерти компанії "Нафтогаз" надали відповідь і заявили, що вони враховують думку кожного клієнта.
"Тому для вирішення Вашого питання Ви можете звернутися особисто до Центру обслуговування споживачів або зателефонувати до нашого Контакт-центру за такими номерами (у голосовому меню цифра 8 для зв'язку з оператором): 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Kyivstar); 093-300-2-888 (Lifecell)", - відповіли фахівці компанії "Нафтогаз".
Раніше повідомлялося, тариф зросте з 1 лютого: кому з українців доведеться платити більше.
Також, "Нафтогаз" фіксує тариф: скільки українці платитимуть за блакитне паливо з лютого.