Стримінгова платформа Spotify вирішила продовжити співпрацю з подкастером Джо Роганом та підписала нову багаторічну угоду на випуск його проєкту «The Joe Rogan Experience».
Ідеться про угоду на 250 млн доларів, повідомляє The Wall Street Journal.
Угода передбачає можливість публікувати шоу на інших платформах, уточнило видання.
«Постійної дезінформації про COVID-19 недостатньо, щоб завадити Spotify продовжити угоду з подкастом Джо Рогана “The Joe Rogan Experience”», — зазначило видання Mashable, нагадуючи, що подкаст був постійним джерелом поширення дезінформації про COVID-19, а також майданчиком для суперечливих політичних гравців.
Нагадаємо, 30 січня 2021 року стримінговий сервіс Spotify вперше опублікував правила модерації контенту на платформі та анонсував оновлення, які стосуватимуться матеріалів про коронавірусну хворобу та інші захворювання. Це відбулося після бойкоту канадськими виконавцями Нілом Янгом та Джоні Мітчелл, які виступили проти поширення фейків та дезінформації про COVID-19 на платформі.
Бойкот спричинив випуск найпопулярнішого подкасту на платформі «The Joe Rogan Experience» американського коміка та ведучого Джо Рогана, у якому вірусолог-антивакцинатор Роберт Малоун висловив недоведені гіпотези про «безкорисність» вакцин проти коронавірусної хвороби.
Після критики сервісу генеральний директор та співзасновник Spotify Деніел Ек повідомив, що платформа додасть спеціальні позначки до випусків подкастів, у яких обговорюватимуть COVID-19. Пізніше Роган перепросив у Spotify та канадських виконавців Ніла Янга та Джоні Мітчелл. Ведучий також висловив готовність змінити своє шоу, зокрема залучати більше експертів та проводити додаткові дослідження на певні теми.
Фото: Джо Роган / Spotify
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.