ПриватБанк упіймали на нав'язуванні кредитних карток при обслуговуванні у відділенні. Про інцидент розповіла одна із клієнток фінустанови. Відповідний відгук з'явився на порталі "Мінфін".
Українка розповіла, що звернулася до відділення, щоб перевипустити картку для виплат. Проте співробітник "Привату" заявив, що перевипуск можливий лише за оформлення кредитки. Жінка не погодилася на такі умови та ухвалила рішення міняти банк.
"Консультант Наталія відмовила мені, сказала що це неможливо без оформлення кредитної картки або картки "Універсальна" з кредитним лімітом. Вимушена закрити цю картку і стати клієнтом іншого банку, тому що кредит мені не потрібен", - поскаржилася клієнтка.
На скаргу українки відреагували спеціалісти ПриватБанку. Вони заявили, що дії працівника відділення суперечили правилам обслуговування, оскільки оформлення кредитки відбувається виключно за бажанням клієнта.
"Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота", - пообіцяли у фінустанові.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, кредитний зашморг: українці скаржаться на Monobank через нав'язування непотрібних послуг.