У суботу, 3 лютого відбувся фінал Національного відбору на Євробачення 2024. Переможця, який поїде представляти нашу країну ще не обрали, однак з'ясувалось, скільки коштів виділили на його організацію.
Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" уклало угоду з іноземним підприємством "1+1 Продакшн" щодо виробництва аудіальних та аудіовізуальних творів для реалізації творчого проєкту "Пісенний конкурс Євробачення — 2024".
Загалом на організацію Нацвідбору витратили 11 млн гривень і кошти виділили із Державного бюджету.
Відповідний тендер був розміщений на майдачнику електронних закупівель Prozorro.
У тендері зазначається, що 10 999 811,46 гривень з гаманців платників податків, витратили зокрема: на декорації сцени та знімальних майданчиків Нацвідбору; зйомку, монтаж, звукові та освітлювальні роботи; спецефекти та сурдопереклад; обробку результатів голосування; організацію виступів запрошених артистів; постановку номерів; забезпечення роботи преси під час Нацвідбору; виготовлення телевізійної версії Нацвідбору та виготовлення титрів.
У документації також зазначається, що гроші потрібні не лише на контент, а й на ремонтні роботи, частина з яких може проводитися без відкритих торгів:
- товарів та послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн;
- послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн;
- робіт, вартість якиї становить або перевищує 1,5 млн грн.
Крім того, Знай.ua повідомляв, кожна хвилина трансляції коштує 1692 грн.: в Україні витратять сотні мільйонів гривень на програми Телемарафону.