Гаряча лінія КП "Київпастранс": куди скаржитися на громадський транспорт у Києві
Гаряча лінія КП "Київпастранс": куди скаржитися на громадський транспорт у Києві

Гаряча лінія КП "Київпастранс": куди скаржитися на громадський транспорт у Києві

Кияни нерідко хочуть поскаржитися на громадський транспорт. Vgorode у цьому матеріалі розкаже, у яких випадках це можна зробити та куди скаржитися.

В яких випадках можна поскаржитись на недоліки в роботі автобусів, тролейбусів та трамваїв у Києві

Як повідомили у Київській міській раді, проблеми можуть бути такі:

  • Якщо брудно в салоні або є пошкодження: чи то несправні вікна, пошкоджені сидіння в салоні, брудні чи несправні поручні тощо;
  • Якщо на транспорті не вказано номер маршруту або кінцеву зупинку;
  • Якщо в салоні не працює освітлення, несправні лампочки тощо;
  • Якщо немає або не працює компостер;
  • Якщо водій ображає пасажирів, лається чи відмовляє у перевезенні без законних на то причин; якщо водій п’яний, палить за кермом тощо;
  • Якщо в трамваї, автобусі чи тролейбусі не оголошуються зупинки;
  • Якщо водій чи кондуктор не видає квитки тощо.

Куди скаржитися на громадський транспорт у Києві

Залишити скаргу або отримати додаткову інформацію люди можуть на гарячій лінії КП "Київпастранc" за номером: 0800-504-411 або у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 36.

При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:

  • Дату та час виявлення недоліку;
  • Вид транспорту;
  • № маршруту;
  • Бортовий або державний номер рухомої одиниці.
Джерело матеріала
loader
loader