Ключові моменти callback: як цей віджет змінює динаміку комунікації з клієнтами
Ключові моменти callback: як цей віджет змінює динаміку комунікації з клієнтами

Ключові моменти callback: як цей віджет змінює динаміку комунікації з клієнтами

Комунікація між бізнесом та потенційними покупцями ніколи не втрачає важливості. Компанії прагнуть знайти якнайбільше «точок дотику» ― каналів спілкування, консультування, продажу, отримання фідбеку тощо. Одним з таких каналів є віджет замовлення зворотного дзвінку. Він допоможе швидко встановити звʼязок з клієнтами, які віддають перевагу телефонному спілкуванню.

Віджет зворотного дзвінку: поняття та основні функції

Віджет зворотного дзвінку – це інтерактивний елемент на вебсайті, який дозволяє користувачам замовити розмову з представником компанії.

Залежно від налаштувань, віджет може з'являтися на екрані у визначений момент, наприклад, після перебування користувача на сторінці протягом певного часу. Або після безпосереднього натискання анімованої іконки, що розгортається і набуває форми з відповідними полями та кнопкою «Передзвоніть мені». 

Функції віджета call back

Чому підприємці підключають на сайт віджет call back Україна? Цей простий інструмент виконує одночасно декілька завдань:

  • заохочує відвідувачів сайту до спілкування та служить зручним каналом комунікації з потенційними клієнтами;
  • ідеально підлаштовується до дизайну сайту за кольором, стилем, розташуванням;
  • сприяє збільшенню конверсії вебсайту ― за досвідом клієнтів Ringostat, після впровадження інструменту можна отримувати навіть на 48% більше звернень;
  • збирає статистику про замовлені зворотні дзвінки, а також даних про рекламне джерело переходу користувача на сайт ― в разі інтеграції з call tracking.

Переваги використання віджета зворотного дзвінку

Впровадження віджета call back має переваги для обох сторони ― і для бізнеса, і для клієнтів.

Для клієнтів

Користувачам подобається можливість швидко і безкоштовно звʼязатися з представником фірми. Миттєвий зворотний дзвінок завжди справляє гарне враження і збільшує лояльність до компанії.

Для компаній

Для власників бізнесу це простий спосіб досягти потенційних клієнтів. Та збільшити конверсію ― перетворити на покупців тих, кому «тільки спитати».

Завдяки статистичним даним про рекламне джерело викликів, здійснених через віджет, підприємці краще розуміють, наскільки ефективною є реклама, які ключові слова приводять на сайт зацікавлених користувачів, що саме шукають люди, що потім замовляють зворотні дзвінки.

Функціональність та застосування віджета зворотного дзвінку

  1. Автоматизовані зворотні дзвінки. Менеджерам не потрібно відслідковувати, чи відвідувачі сайту заповнюють форму замовлення виклику. Функціонал call back передбачає автоматичне з'єднання менеджера з клієнтами.
  2. Сегментація аудиторії. Дані про зворотні дзвінки фіксуються у статистичних звітах телефонії. Компанія може сегментувати дані, та використовувати, наприклад, для таргетування реклами чи аналізу ефективності маркетингу.
  3. Персоналізована комунікація. Знаючи, з якої сторінки сайту був замовлений виклик, компанія може забезпечити індивідуальний сервіс. Це також збільшить лояльність клієнтів.

Використання віджета зворотного дзвінку

Використання віджета call back буде корисне для бізнесу різних галузей ― з огляду на функціональність та зручність інструмента. Але особливо відчутну користь він принесе компаніям, для яких ключовими факторами продажів є:

  • усне спілкування телефоном;
  • швидкість встановлення контакту;
  • індивідуальна консультація;
  • довіра та лояльність.

Це можуть бути медичні та освітні заклади, майстерні та сервіси, готелі й салони краси, агенції нерухомості та житлові комплекси, автосалони тощо. Успішні кейси клієнтів Ringostat наочно демонструють ефективність віджета зворотного дзвінку.

Висновки

Віджет call back ― це ефективний інструмент, який може допомогти бізнесу підвищити конверсію на вебсайті, покращити взаємодію з клієнтами та завоювати прихильність і лояльність. Користувачі мають швидкий та безкоштовний спосіб отримати консультацію. А бізнес ― зручні автоматизовані дзвінки від справді зацікавлених потенційних покупців.

Джерело матеріала
loader
loader