Ключові моменти callback: як цей віджет змінює динаміку комунікації з клієнтами
Комунікація між бізнесом та потенційними покупцями ніколи не втрачає важливості. Компанії прагнуть знайти якнайбільше «точок дотику» ― каналів спілкування, консультування, продажу, отримання фідбеку тощо. Одним з таких каналів є віджет замовлення зворотного дзвінку. Він допоможе швидко встановити звʼязок з клієнтами, які віддають перевагу телефонному спілкуванню.
Віджет зворотного дзвінку: поняття та основні функції
Віджет зворотного дзвінку – це інтерактивний елемент на вебсайті, який дозволяє користувачам замовити розмову з представником компанії.
Залежно від налаштувань, віджет може з'являтися на екрані у визначений момент, наприклад, після перебування користувача на сторінці протягом певного часу. Або після безпосереднього натискання анімованої іконки, що розгортається і набуває форми з відповідними полями та кнопкою «Передзвоніть мені».
Функції віджета call back
Чому підприємці підключають на сайт віджет call back Україна? Цей простий інструмент виконує одночасно декілька завдань:
- заохочує відвідувачів сайту до спілкування та служить зручним каналом комунікації з потенційними клієнтами;
- ідеально підлаштовується до дизайну сайту за кольором, стилем, розташуванням;
- сприяє збільшенню конверсії вебсайту ― за досвідом клієнтів Ringostat, після впровадження інструменту можна отримувати навіть на 48% більше звернень;
- збирає статистику про замовлені зворотні дзвінки, а також даних про рекламне джерело переходу користувача на сайт ― в разі інтеграції з call tracking.
Переваги використання віджета зворотного дзвінку
Впровадження віджета call back має переваги для обох сторони ― і для бізнеса, і для клієнтів.
Для клієнтів
Користувачам подобається можливість швидко і безкоштовно звʼязатися з представником фірми. Миттєвий зворотний дзвінок завжди справляє гарне враження і збільшує лояльність до компанії.
Для компаній
Для власників бізнесу це простий спосіб досягти потенційних клієнтів. Та збільшити конверсію ― перетворити на покупців тих, кому «тільки спитати».
Завдяки статистичним даним про рекламне джерело викликів, здійснених через віджет, підприємці краще розуміють, наскільки ефективною є реклама, які ключові слова приводять на сайт зацікавлених користувачів, що саме шукають люди, що потім замовляють зворотні дзвінки.
Функціональність та застосування віджета зворотного дзвінку
- Автоматизовані зворотні дзвінки. Менеджерам не потрібно відслідковувати, чи відвідувачі сайту заповнюють форму замовлення виклику. Функціонал call back передбачає автоматичне з'єднання менеджера з клієнтами.
- Сегментація аудиторії. Дані про зворотні дзвінки фіксуються у статистичних звітах телефонії. Компанія може сегментувати дані, та використовувати, наприклад, для таргетування реклами чи аналізу ефективності маркетингу.
- Персоналізована комунікація. Знаючи, з якої сторінки сайту був замовлений виклик, компанія може забезпечити індивідуальний сервіс. Це також збільшить лояльність клієнтів.
Використання віджета зворотного дзвінку
Використання віджета call back буде корисне для бізнесу різних галузей ― з огляду на функціональність та зручність інструмента. Але особливо відчутну користь він принесе компаніям, для яких ключовими факторами продажів є:
- усне спілкування телефоном;
- швидкість встановлення контакту;
- індивідуальна консультація;
- довіра та лояльність.
Це можуть бути медичні та освітні заклади, майстерні та сервіси, готелі й салони краси, агенції нерухомості та житлові комплекси, автосалони тощо. Успішні кейси клієнтів Ringostat наочно демонструють ефективність віджета зворотного дзвінку.
Висновки
Віджет call back ― це ефективний інструмент, який може допомогти бізнесу підвищити конверсію на вебсайті, покращити взаємодію з клієнтами та завоювати прихильність і лояльність. Користувачі мають швидкий та безкоштовний спосіб отримати консультацію. А бізнес ― зручні автоматизовані дзвінки від справді зацікавлених потенційних покупців.