Toyota і Subaru більше не зможуть продавати в ЄС свої популярні авто
Toyota і Subaru більше не зможуть продавати в ЄС свої популярні авто

Toyota і Subaru більше не зможуть продавати в ЄС свої популярні авто

Згодом постраждають і інші автовиробники

Зазвичай світові автовиробники змушені припиняти продаж своїх автомобілів у країнах Євросоюзу через правила щодо викидів, які щороку стають все суворішими. Проте Toyota і Subaru зіштовхнулися з іншою проблемою — вони не зможуть продавати авто через майбутній закон про безпеку.

Цей закон отримав назву "Загальні правила безпеки 2". Про це повідомляють у Motor1.

Які авто потраплять під заборону

Обидва автовиробники підтвердили, що не зможуть продавати свої задньопривідні купе на Старому Континенті. Наприклад, Toyota GR86 зможуть продавати лише 2 роки. Далі, за вимогами ЄС, його потрібно модифікувати. Для цього купе доведеться повністю перебудувати. І це дуже невигідно з точки зору бізнесу.

2024 рік стане останнім для Subaru BRZ в Європі. Те ж саме стосуватиметься Supra, яка також є нішевим продуктом.

Якщо навіть Toyota і прийме рішення модифікувати авто, то цей спортивний автомобіль уже не матиме таких динамічних характеристик. Після 2024 року автовиробникам не лише не дозволять реєструвати модель в ЄС, але й навіть розпродувати старі запаси.

Alpine A110 буде продаватись в ЄС, але є нюанс

Минулого року в Alpine заявили, що А110 не відповідає новому закону. Бренд, який належить Renault, заявив про обмеження варіантів для європейського продажу. Схоже, в Alpine не планують модифікувати авто, а скористатись пільгами. Якщо компанія продаватиме максимум 1500 екземплярів в рік, то може відтермінувати обмеження на 24 місяці.

Бензиновий Porsche Macan також не продаватиметься в Європі

Зникнення популярного кросовера Porsche Macan точно запам’ятається європейським водіям. Бензиновий автомобіль не відповідає майбутньому закону про безпеку, що набуває чинності в липні. Продаж автомобіля припинять навесні, що дозволяє доставити автомобілі своїм покупцям до кінця зазначеного часу.

Що стосується нового закону, то тут є багато вимог. Зокрема, система утримання у смуги руху, моніторингу тиску в шинах тощо. До 2029 року також додадуть обов’язкову вимогу щодо покращеного безпечного скла, видимості тощо.

Одним з нововведень, що стануть обов’язкові уже в липні, є наявність чорного ящика чи записувача даних подій.Про це "Телеграф" уже розповідав. Ці всі вимоги однозначно підвищать вартість автомобілів в Європі.

Теги за темою
Євросоюз авто
Джерело матеріала
loader
loader