/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa9701115fe56262be5427e3291b874f6.jpg)
Зайві нарахування ще не привід для розпачу: "Нафтогаз" звернувся до всіх платників
Українці все частіше скаржаться, що отримують платіжки від "Нафтогазу" із зайвими кубами та вищими нарахуваннями. Куди звертатися і кому скаржитися у таких випадках, розповіли на facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Побутові споживачі зобов'язані щомісяця у встановлений термін передавати показники газових лічильників. Це забезпечить правильні нарахування у платіжках. Проте в окремих випадках це не рятує від завищених сум на рахунках.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbf60399c0d98657c8d4fbd0cf15537fe.jpg)
Так, у "Нафтогазі" пояснили, що компанія займається формуванням та розсилкою рахунків клієнтам на підставі даних, переданих від оператора ГРС.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F29c0dbb93f136192ecf88d8054cf7ccf.jpg)
"Оператори ГРМ формують об’єми. До нашої компанії надходить лише об’єм, поданий Вашим оператором ГРМ, на цей об’єм ми робимо нарахування суми до оплати", - зазначили в компанії.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F44c0e45944bd44db1f0f0f1d91b54a0e.jpg)
Отже, якщо споживач своєчасно передав показники лічильника, але сума в платіжці не сходиться, слід звернутися з уточненням до свого оператора ГРС. Можливо, саме він припустився помилки при передачі інформації "Нафтогазу".
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, трубу відрізали, а борги зростають: українців змушують платити за газ, яким вони не користуються.

