/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa62947693bc913dc204badfa372d6cf9.jpg)
Двохзонні лічильники: як уникнути плутанини з передачею показників
Енергопостачальна компанія "YASNO" поділилася важливими підказками для своїх клієнтів щодо передачі показань двозонних лічильників, але не всі, як виявились, зрозуміли пояснення.
У нещодавньому пості на Facebook компанія роз'яснила , що для коректної передачі даних потрібно фіксувати лише два типи показників, що змінюють один одного кожні 10 секунд: споживання електроенергії в тарифний годинник "день" (з 7:00 до 23:00) та "ніч" ( з 23:00 до 7:00).
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb9df0a35b3fd11fe203a59b9a6f0df33.jpg)
Однак один момент викликала у клієнтів плутанину щодо третього показника. Вони запитали, чи потрібно його передавати.
У відповідь компанія пояснила, що передавати загальний показник не потрібно. Цей параметр використовується для перевірки лічильника, і якщо загальний показник не відповідає сумі денного та нічного споживання, клієнтам слід негайно повідомити оператора системи розподілу про це.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8f92be116c116509ed89866451adf659.jpg)
Це може означати, що лічильник несправний.
"Також нагадуємо, що двозонні лічильники не передають показання автоматично (якщо у вас немає АСКОЕ), тому передавати потрібно вручну", — написали в "YASNO".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5ddf3b2f345007dc8d9c402a2d208e30.jpg)
Таким чином, будьте уважні до деталей, щоб підтримувати надійність своїх показників та лічильників.
Крім того, Знай.ua повідомляв, щоб вирішити проблему потрібно знати, до кого звертатися: у Yasno розклали всі "по поличках"

