У фейсбуці посилять вимоги до прозорості соціальної реклами для української аудиторії
У фейсбуці посилять вимоги до прозорості соціальної реклами для української аудиторії

У фейсбуці посилять вимоги до прозорості соціальної реклами для української аудиторії

Нововведення запрацюють у березні.

Вимоги до прозорості рекламодавців, які створюють соціальні кампанії у фейсбуці, орвєнтовані на українську аудиторію, стануть чіткішими. Нововведення почнуть діяти 4 березня, повідомила пресслужба компанії «Мета».

Починаючи з 4 березня 2024 року Центр реклами «Фейсбуку» зобов’яже рекламодавців, які бажають запустити рекламу у соцмережі, пов’язану з вирішенням соціальних проблем в Україні, проходити верифікацію та підтверджувати передоплату оголошення.

У «Мета» повідомили, що рекламні публікації політичного спрямування та ті, що пов’язані із виборами, перевіряються аналогічним способом для української аудиторії з 2019 року. Після оновлення, вимоги до прозорості реклами у фейсбуці застосовуватимуться однаково у всіх трьох тематичних категоріях. У компанії додали, що аналогічним чином уже перевіряється соціальна, політична та предвиборча реклама у багатьох країнах Європи.

Правила поширюватимуться на ініціативи, що відносять до тем:

  • Громадянські та політичні права
  • Імміграція
  • Політичні цінності та урядування
  • Злочинність
  • Економіка
  • Питання безпеки та зовнішня політика
  • Екологічна політика
  • Вогнепальна зброя
  • Здоров'я.

Зазначено, що для розміщення соціальної реклами адміністратори сторінок проходитимуть верифікацію особи.

У компанії також повідомили, що схвалені рекламні оголошення будуть зберігатися у Meta’s Ad Library упродовж семи років для того, щоб громадськість мала доступ до цих даних.

  • Читайте також:  «Помилки, емоції, упередження, міфи. Все, що треба знати про модерацію фейсбуку в Україні»

Нагадаємо, в українському сегменті соцмеремеж упродовж 2023 року виявляли широкий спект шахрайств, пов'язаних із соціальною проблематикою. Ці теми, масовані з допомогою рекламування, використовувалися як у дезінформаційних кампаніях, так і зловмисниками з метою заволодіння коштами та персональними даними. 

Фото: ілюстративне / Unsplash 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Facebook
Джерело матеріала
loader
loader