Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за процесами у своїх квитанціях з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що клієнти компанії "Нафтогаз" не знають, як розплатитися з боргами, і не впевнені в тих показниках, які їм надходять у платіжках.
Про це стало відомо завдяки інформації з відповіді фахівців "Нафтогазу" на запитання однієї із клієнток у мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії "Нафтогаз" звернулася з повідомленням такого плану: "Я передаю щомісяця показники та вчасно плачу, а Облгаз Дніпра цього місяця збільшив мої показники більше ніж на 200куб. На лічильнику 461, а облгаз передав 663. Мені потрібно два роки , щоб спалити таку кількість газу. Дзвонила до Облгазу, але відповіді не отримала. Майже 1600 грн виставили борги. Як це розуміти?".
Фахівці "Нафтогазу" надали відповідь і заявили, що принцип обліку обсягів спожитого газу не змінився.
Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують обсяги і передають їх нам. Після чого постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ. Тож у разі невідповідності переданих показань радимо звернутися до місцевого оператора ГРМ (облгазу) для проведення перерахунку. Або ж на наступний період передайте актуальні показники лічильника", - відповіли в компанії "Нафтогаз".
Раніше повідомлялося, чи чекають, щоб "відрізати"? Українці місяцями не бачать платіжок за світло, поштові скриньки порожні.
Також, "Для кожного індивідуально": у "Нафтогазі" підказали, що робити з проблемними платіжками.