Банк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру
Банк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру

Банк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру

Клієнт "Сенс Банку" звернувся на офіційний портал Мінфіну, щоб поділитися своїм негативним досвідом та отримати роз'яснення від банку. Він висловив своє невдоволення блокуванням своєї банківської картки, яка відбулася раптово і без попередження.

У своєму зверненні клієнт висловив своє розчарування у банку, якому він довгий час довіряв. Він розповів, що не отримав жодних попереджень у вигляді SMS-повідомлень чи повідомлень через програму.

Банкомат "Сенс Банку" / фото: відкриті джерела
Банкомат "Сенс Банку" / фото: відкриті джерела

За його словами, він дізнався про блокування, спробувавши сплатити свою покупку. Клієнт злякався, що кошти, що були на кешбеку, тепер можуть зникнути.

У відповідь на скаргу клієнта оператор банку пояснив, що блокування картки може бути здійснене лише з вагомих причин, наприклад, при виявленні підозрілих операцій або списань.

Банк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру - Фото 2

Це запобіжний захід, спрямований на збереження коштів клієнта і запобігання можливим загрозам.

На жаль, банк залишає за собою право відмовити у розблокуванні картки без зазначення причини. Однак, засобами на заблокованому рахунку ви, як і раніше, можете користуватися:

"Якщо у вас на рахунках залишилися кошти, вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх у касі банку при закритті рахунків, тому за власний кошт можна не хвилюватися."

Крім того, Знай.ua повідомляв, " Отримайте гроші тільки через 5 днів": клієнти "Сенс Банку" серйозно схвильовані

Джерело матеріала
loader
loader