ПриватБанк влаштував пенсіонерці "парад перевірок" через транзакцію у розмірі 100 гривень. На незручності поскаржилася донька жінки похилого віку у відгуках на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що її мама-пенсіонерка хотіла переказати кошти на свою картку іншого банку. Проте "Приват" не пропустив платіж у розмірі 100 гривень та ініціював додаткові перевірки.
"Сьогодні мати-пенсіонерка хотіла скинути 100 грн. (100, Карл, гривень) на карту моно і на СВОЮ ж діджитал картку СВОЮ в інтернет-банкінгу. Не змогла – процедура вимагає проходження верифікації, зателефонуйте на 3700", - написала українка.
Дочка пенсіонерки заявила, що подібні дії з боку фінустанови виглядають як "знущання".
"Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Настав час з вами прощатися", - обурилася жінка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що подібна практика є нормальною. Абсолютно будь-який платіж із картки "Привату" може потрапити під перевірку. Такі дії проводяться насамперед для забезпечення безпеки операцій у мережі та захисту коштів клієнтів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатив одну суму – списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картами ПриватБанку.