/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3ca64708348c6efc9e51f9078cf18a75.jpg)
ПриватБанк влаштував "парад перевірок" за платіж у 100 гривень: "Це знущання"
ПриватБанк влаштував пенсіонерці "парад перевірок" через транзакцію у розмірі 100 гривень. На незручності поскаржилася донька жінки похилого віку у відгуках на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що її мама-пенсіонерка хотіла переказати кошти на свою картку іншого банку. Проте "Приват" не пропустив платіж у розмірі 100 гривень та ініціював додаткові перевірки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F354cd25644e836e86e31d1ecb6607a50.jpg)
"Сьогодні мати-пенсіонерка хотіла скинути 100 грн. (100, Карл, гривень) на карту моно і на СВОЮ ж діджитал картку СВОЮ в інтернет-банкінгу. Не змогла – процедура вимагає проходження верифікації, зателефонуйте на 3700", - написала українка.
Дочка пенсіонерки заявила, що подібні дії з боку фінустанови виглядають як "знущання".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbf3ab2b4ef403ef80d206a9862e50f09.jpg)
"Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Настав час з вами прощатися", - обурилася жінка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що подібна практика є нормальною. Абсолютно будь-який платіж із картки "Привату" може потрапити під перевірку. Такі дії проводяться насамперед для забезпечення безпеки операцій у мережі та захисту коштів клієнтів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5d5ac8302a0316534e96ea5e0b07357d.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатив одну суму – списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картами ПриватБанку.

