Метро на Троєщину чи відновлення Маріуполя: вартість майже однакова
Метро на Троєщину чи відновлення Маріуполя: вартість майже однакова

Метро на Троєщину чи відновлення Маріуполя: вартість майже однакова

Влада Києва висунула амбітний план з будівництва метро на Троєщині, але голова та засновник Офісу трансформації, Максим Бахматов, вважає, що питання стоїть не лише в грошах, а й у підході до проекту.

В ефірі "Ми – Україна" він поділився своєю думкою, заявивши, що класичне метро на Троєщині за виділену суму збудувати просто неможливо.

Метро на Троєщину чи відновлення Маріуполя: вартість майже однакова - Фото 1

"По-перше, влада Києва не побудувала метро на Виноградар за 10 років (а це дуже великий термін). По-друге, вони звикли будувати кілометри за схемою середньої вартості в 4 млрд гривень. Якщо ви перемножите на кількість станцій та довжину того, що хочуть збудувати на Троєщину, там буде 2,3, може 5 млрд доларів", – заявив Максим.

За ці гроші, каже Бахматов, ми можемо відбудувати Маріуполь, коли звільнимо його з окупації.

Троєщина, фото: instagram
Троєщина, фото: instagram

Однак, незважаючи на труднощі, голова Офісу трансформації сказав, що Троєщина потребує сучасного транспорту. Метро може бути класичним, але транспорт потрібен.

Гроші також важливі, але ключовим фактором є правильний підхід, тому що ми прямо зараз спостерігаємо помилки минулих вкладень, що б'ють метромережами. Інвестувати в Троєщину треба розумно, щоб отримати довгостроковий результат.

Крім того, Знай.ua повідомляв, з литок золота, нерухомість та кілька автомобілів: скільки заробив Василь Вірастюк за перший рік повномасштабного вторгнення.

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader