У комунальному підприємстві "Київпастранс" настав кадровий голод - нема кому ремонтувати рухомий склад та контактну мережу. Міський транспорт столиці може дійти до колапсу.
За словами транспортних активістів, вже за півроку-рік система міського транспорту Києва почне сипатися - причина у відсутності працівників, через що енергетична інфраструктура транспорту критично деградує, повідомляють у ТСН.
Через те, що вже зараз відсутня достатня кількість електромонтерів та кабельників, які ремонтують мережі для руху тролейбусів та трамваїв, керівництво "Київпастрансу" просять про те, щоб трамваї та тролейбуси ходили містом повільніше, це допоможе зменшити кількість аварій, які нема кому усувати.
Причина масштабної кризи - у КП "Київпастранс" транспортники масово потрапляють до лав ЗСУ, а замінити їх немає ким. І проблема не лише з ремонтниками та електриками, а й із водіями. Автобусів у міста багато, але водити їх нема кому, вони простоюють.
За словами Олександра Гречка, співзасновника громадської організації "Пасажири Києва", у 2016 році на тролейбусні маршрути виходило 450 тролейбусів, а зараз 250. Старі тролейбуси списують, ремонтувати їх нема кому, а нові не купують. За його словами, транспортна система Києва у найближчий рік може посипатися.
У КП "Київпастранс" визнають, що у них не вистачає працівників за спеціальностями: водії, слюсарі, електрики, інженери. Водіїв Києву потрібно – 511, слюсарів – 270, електриків – 49, інженерів – 12.
Нагадаємо, Vgorode нещодавно писав, чи можуть співробітники ТЦК у Києві перевіряти документи та забрати людину з вулиці примусово.