Від реалізму до супрематизму: мистецтвознавець розповів про творчий шлях Малевича
Від реалізму до супрематизму: мистецтвознавець розповів про творчий шлях Малевича

Від реалізму до супрематизму: мистецтвознавець розповів про творчий шлях Малевича

Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».

«Він дуже самостійний був у всьому: і у філософії своїй, і у висловлюваннях навіть, і у своїй поезії, яка перегукується з його приятелем Хлєбніковим», - підкреслює Дмитро Горбачов.

Назва стилю Малевича, зазначає він, походить від латинського слова supremus – найвищий, вищий. І «Чорний квадрат» на виставці «0,10» не просто так висів на місці ікони, на покутті, як її вішали в українських хатах, адже це справді так і було, це була ікона нового мистецтва.

«Тому що це маніфест, отак можна малювати, виявляється, геометрично і безпредметно. Причому сам Малевич казав, що, коли намалював «Чорний квадрат» і коли зрозумів, що можна малювати безпредметно, безсюжетно, це його самого так вразило, що тиждень не спав. Мене це дивує, тому що зараз художників сотні, може, й тисячі сплять нормально, а Малевич не спав», - пояснює Дмитро Горбачов.

Як розповідає мистецтвознавець, у своєму творчому шляху Малевич пройшов реалізм, імпресіонізм, модерн, символізм, примітивізм, фовізм, футуризм, кубофутуризм і прийшов до супрематизму. Тобто, констатує він, можна сказати, що Малевич увібрав у себе всю модерну культуру, а потім вийшов на свій обрій.

Джерело матеріала
loader
loader