Популярний лоукостер другий рік поспіль визнали найгіршою авіакомпанією Європи
Популярний лоукостер другий рік поспіль визнали найгіршою авіакомпанією Європи

Популярний лоукостер другий рік поспіль визнали найгіршою авіакомпанією Європи

Угорський лоукостер Wizz Air, який минулого року потрапив у неприємний інцидент з пасажиром-українцем, другий рік поспіль визнали найгіршою авіакомпанією Європи.

Як пише Mirror з посиланням на дані опитування Which?, проведеного серед британців, саме на Wizz Air надійшло найбільше скарг від пасажирів через затримку рейсів і погане обслуговування.

Згідно з даними Управління цивільної авіації Великобританії, в період з жовтня 2022 року по вересень 2023 року тільки 63% рейсів угорської авіакомпанії були виконані вчасно. Близько 2% її рейсів були затримані більш ніж на три години – більше, ніж у більшості конкурентів. Авіакомпанія отримала низькі рейтинги в усіх напрямках, в тому числі всього одну зірку з п'яти можливих за обслуговування клієнтів. Один респондент повідомив, що "неможливо зв'язатися з авіакомпанією" з приводу скасування рейсу, а інший поскаржився, що Wizz Air "не відповідає", коли їм потрібна допомога.

У свою чергу в Wizz Air розкритикували рейтинг, заявивши, що "методологія опитування вводить в оману, а результати не репрезентативні" і що було опитано недостатньо клієнтів Wizz Air.

Which? опитало мандрівників про польоти за останній рік, проаналізувавши в цілому результати більш ніж 10 тисяч рейсів. Пасажири оцінювали перевізників за семи критеріями, включаючи обслуговування клієнтів, співвідношення ціни та якості, зручність сидінь, а також їжу та напої. Оцінка клієнтів розраховувалася на основі загальної задоволеності та ймовірності рекомендації.

Поруч з Wizz Air опинився Ryanair, який також отримав не вражаючі результати, всього з однією зіркою за комфорт сидінь, їжу і напої, а також обслуговування клієнтів. В останній категорії респонденти були особливо критичними: один пасажир сказав, що авіакомпанія "зневажливо ставиться до клієнтів", а інший сказав, що авіакомпанія просто "не обслуговує клієнтів". Авіакомпанія також отримала всього дві зірки за якість посадки, чистоту салону і навколишнє середовище в салоні, та три зірки за співвідношення ціни і якості.

Замикають п'ятірку найгірших авіакомпаній на близькомагістральних рейсах Iberia (Іспанія), Vueling (Іспанія) і British Airways (Велика Британія).

Тим часом, британська Jet2 третій рік поспіль посідає перше місце серед близькомагістральних авіакомпаній. Авіакомпанія отримала цілих п'ять зірок за обслуговування клієнтів, а також має один з найнижчих показників скасування в останню хвилину серед усіх авіакомпаній, які брали участь в опитуванні.

Рейтинг авіакомпаній Європи – від найкращих до найгірших

1. Jet2, Велика Британія (81% задоволеності від клієнтів).

2. Icelandair, Ісландія (74%).

3. Norwegian, Норвегія (74%).

4. Turkish Airlines, Туреччина (73%).

5. Logan Air, Шотландія (72%).

6. Swiss, Швейцарія (71%).

7. Finnair, Фінляндія (68%).

8. TAP Portugal, Португалія (67%).

9. Aer Lingus, Ірландія (66%).

10. Air France, Франція (65%).

11. SAS, країни Скандинавії (64%).

12. Aegean Airlines, Греція (63%).

13. KLM, Нідерланди (62%).

14-15. EastJet, Велика Британія (59%).

14-15. TUI, Велика Британія/Німеччина (59%).

16. Air Malta, Мальта (58%).

17. Lufthansa, Німеччина (57%).

18. British Airways, Велика Британія (56%).

19. Vueling Airlines, Іспанія (53%).

20. Iberia, Іспанія (49%).

21. Ryanair, Ірдандія (47%).

22. Wizz Air, Угорщина (44%).

Як повідомляв УНІАН, раніше авіакомпанію Air New Zealand визнали найбезпечнішою у світі. Що цікаво, єдиною європейською авіакомпанією в топ-10 став державний авіаперевізник Фінляндії Finnair.

Джерело матеріала
loader
loader