Проти китайського автопрому ЄС може піти єдиним фронтом
Проти китайського автопрому ЄС може піти єдиним фронтом

Проти китайського автопрому ЄС може піти єдиним фронтом

Генеральний директор Renault Лука де Мео закликав європейських автовиробників об’єднатися та створити конгломерат у стилі Airbus для виробництва доступних електромобілів, здатних конкурувати з китайським імпортом, що надходить на континент.

Таке об’єднання загальноєвропейських виробників електромобілів може допомогти компаніям континенту конкурувати з китайськими автовиробниками. Щоправда, яким чином це допоможе, очільник світового бренду конкретно не повідомив, але свою позицію висловив.

Однак його приклад компанії Airbus, що об'єднала у 2000 році європейські аерокосмічні компанії для потужної конкуренції з великими американськими корпораціями та Boeing, виглядав переконливо. За словами де Мео, європейські автовиробники повинні зробити щось подібне, щоб конкурувати з потоком доступних електромобілів з Китаю, який став провідною силою в цьому сегменті.

Читайте також Скляний дах в Renault можна затемнити голосовою командою

"Нам потрібно бути креативними, щоб знайти рішення. Партнери можуть розділити інвестиції та зменшити витрати на виробництво нових автомобілів", – стверджує Де Мео.

Renault вже веде переговори з Volkswagen щодо спільного використання платформи AmpR, яка лежить в основі Renault 5, і стане частиною меншого електромобіля Twingo, який автовиробник планує продавати за 20 000 євро.

За словами де Мео, завдання такого проєкт полягало б у створенні європейського ланцюжка вартості, який включає акумулятори, двигуни та електроніку, як це зробили китайські автовиробники.

"Мета полягає в тому, щоб постачати все в Європі за конкурентоспроможною ціною", – сказав де Мео.

Щоправда, деякі експерти помітили, що проштовхування власної платформи Renault 5 та придбання за гарною "конкурентоспроможною ціною" компонентів для електромобілів дуже схоже на лобіювання власних інтересів – ймовірно, і у французів "своя сорочка ближче до тіла".

Читайте також Renault показала електричний Twingo нового покоління

Наведений приклад щодо пришвидшення розробок, коли Renault скоротила час підготовки до випуску своїх електромобілів з чотирьох до трьох років для Renault 5 і скоротить його до двох років для Twingo прозвучав не дуже переконливо, оскільки китайці уже за неповний рік втілюють свої задуми у серійно виробництво.

А ось висловлена думка, що правила ЄС мають дозволяти використання невеликих японських автомобілів типу "kei" у міських районах, багатьом сподобалася. Задля цього варто зменшувати податок на додану вартість для малих електромобілів із маленькими батареями або ж надавати безплатне паркування невеличким транспортним засобам, щоб стимулювати їх використання.

Теги за темою
Новини фото
Джерело матеріала
loader
loader