Клієнт monobank поскаржився на проблему з оплатою комуналки після поновлення
Клієнт monobank поскаржився на проблему з оплатою комуналки після поновлення

Клієнт monobank поскаржився на проблему з оплатою комуналки після поновлення

Клієнт monobank відреагував на оновлення мобільного додатку банку, зазначивши, що він став менш функціональним та незручним. Крім того, виникла проблема із проведенням комунальних платежів.

Про це він написав у своєму відгуку на порталі Мінфін.

"Була дуже зручна програма. Але постійна доопрацювання тільки робить інтерфейс менш зручним і зменшує функціональність. У комунальних платежах зникла можливість змінити період оплати. Тобто, якщо я наприкінці лютого плачу аванс за послуги інтернету за березень, то в призначенні платежу буде вказано, що я заплатив за січень", – повідомив клієнт.

У monobank зазначили, що якщо клієнту потрібно зробити одноразову оплату комуналки, без прив'язки до адреси або внести призначення платежу вручну, зробити це можна через меню "Платіж по IBAN".

Також у банку подякували клієнту за відкликання та пообіцяли, що врахують його коментар.

Клієнт monobank поскаржився на проблему з оплатою комуналки після поновлення - Фото 1

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що мобільний банк monobank додасть нової функції для загальних зборів.

Джерело матеріала
loader